thawa poddak balala zec coin ganna dan 0.98 ganak godak welawata 0.65 withara adu wenna ida thiyenawa
උබට කීයක් ඕනද?![]()



Let's see bro
Eka thamai mama RISK kiyana wachane pawichchi karala thiyenneBTC wagema hit wenna one naha... Oyala thama But & Sell kiyana system eke rahasa danne naha
Eka awaboda karaganna balanna
![]()


Therum ganinko.....
Ubata Gift code ekak generate karaddi magen e ganama yanawa..... Ubata one €100 package ekanam, mama athin €100k wiyadam karan thamai e package ekata adala code eka generate karanna one.....
Meka baluwahamawath thereida kiyala balahanko....
![]()

uba kiyana eka man dannawa. podi coin ganan nagiddi btc walata wada wadi wenawa. man gatta coin ekak 20x wadi una dawasin kotipathiyo etakota
eeth owaye awul godak thiyenawa. godak kal gihin therei
habai cryptocurrency trend eka ralla awilla iwara nisa e wage dewal wenne godak aduwen.. uba owa cash karagaddi balapanko
katta kala thiyenawa hodata
RISK ekath ekka hariyata Research ekak karala though eke innawanam ehema lesiyata kela wenne naha. Ape kattiya waradda ganne rallata gihin kiyannam wale karana nisai. Therumak athuwa karanawanam me wage investment wada ona tharam thiyenawa. Rev. share walata kattiya kochchara baninawada
Mama wadiyenma salli hoyala thiyenne r field eken

Mama me field ekata awe meeta aurudu ganakata kalin machokatta kala thiyenawa hodata
RISK ekath ekka hariyata Research ekak karala though eke innawanam ehema lesiyata kela wenne naha. Ape kattiya waradda ganne rallata gihin kiyannam wale karana nisai. Therumak athuwa karanawanam me wage investment wada ona tharam thiyenawa. Rev. share walata kattiya kochchara baninawada
Mama wadiyenma salli hoyala thiyenne r field eken
![]()
Awabodaya + RISK ganima + Iwasima
onna oya 3nama thiyenawanam godak dura yanna puluwan![]()


uba solo mining karana kale btc karaada? patan gate ee kale.
butterfly miners ennath kalin
risk iwasima nan mata thibune nam naha. habai Luck eka thibba
Issara Risk kiyala deyak thibbe naha.
Ada coin arakgena thawa payak yanakota bara gaanak nagala.
heta baladdi koti pathiyo wela eka rayen
eeth ee kale aapahu enne naha. dan eka gihin iwarai china walin bucket eka addain passe
Dan RISK + Iwasimath ekka karana dewal karanna. Hamadama luck eka wada karanne nahane 
මචං බිට්කොයින් ගැන මුකුත්ම දන්නෑ පුලුවන්නම් සම්පූර්ණ විස්තර සහිතව ත්රෙඩක් දාපන් ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි



Me dawas wala exams. Free una gamanma hamotama danaganna aluth thread ekakma dannam
මචං බිට්කොයින් ගැන මුකුත්ම දන්නෑ පුලුවන්නම් සම්පූර්ණ විස්තර සහිතව ත්රෙඩක් දාපන් ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි


https://www.worldcoinindex.com/
meke dascoin kiyala ekak hoyagannawath nehene


මේ thread දාපු දවසේ හරි bitcoin ටිකක් ගත්තනම්...![]()


ow ban monwada me coins kiyala![]()
![]()