Bitcoin එකක් හරි ගන්න බැරි උන අයට අලුත් අවස්ථාවක#

isanka33

Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    උබට කීයක් ඕනද? :dull:

    Therum ganinko..... :oo::oo::oo:

    Ubata Gift code ekak generate karaddi magen e ganama yanawa..... Ubata one €100 package ekanam, mama athin €100k wiyadam karan thamai e package ekata adala code eka generate karanna one.....

    Meka baluwahamawath thereida kiyala balahanko....

    ekrtBl.jpg
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1


    Let's see bro :)

    Eka thamai mama RISK kiyana wachane pawichchi karala thiyenne :) BTC wagema hit wenna one naha... Oyala thama But & Sell kiyana system eke rahasa danne naha ;) Eka awaboda karaganna balanna ;)

    uba kiyana eka man dannawa. podi coin ganan nagiddi btc walata wada wadi wenawa. man gatta coin ekak 20x wadi una dawasin kotipathiyo etakota :rofl:
    eeth owaye awul godak thiyenawa. godak kal gihin therei :yes:
    habai cryptocurrency trend eka ralla awilla iwara nisa e wage dewal wenne godak aduwen.. uba owa cash karagaddi balapanko
     
    Last edited:

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa


    Therum ganinko..... :oo::oo::oo:

    Ubata Gift code ekak generate karaddi magen e ganama yanawa..... Ubata one €100 package ekanam, mama athin €100k wiyadam karan thamai e package ekata adala code eka generate karanna one.....

    Meka baluwahamawath thereida kiyala balahanko....

    ekrtBl.jpg


    මට වැඩෙ තේරුනා මචන්. . :rolleyes:
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    uba kiyana eka man dannawa. podi coin ganan nagiddi btc walata wada wadi wenawa. man gatta coin ekak 20x wadi una dawasin kotipathiyo etakota :rofl:
    eeth owaye awul godak thiyenawa. godak kal gihin therei :yes:
    habai cryptocurrency trend eka ralla awilla iwara nisa e wage dewal wenne godak aduwen.. uba owa cash karagaddi balapanko

    Mama me field ekata awe meeta aurudu ganakata kalin macho :) katta kala thiyenawa hodata ;) RISK ekath ekka hariyata Research ekak karala though eke innawanam ehema lesiyata kela wenne naha. Ape kattiya waradda ganne rallata gihin kiyannam wale karana nisai. Therumak athuwa karanawanam me wage investment wada ona tharam thiyenawa. Rev. share walata kattiya kochchara baninawada :) Mama wadiyenma salli hoyala thiyenne r field eken ;)

    Awabodaya + RISK ganima + Iwasima

    onna oya 3nama thiyenawanam godak dura yanna puluwan :)
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1


    Mama me field ekata awe meeta aurudu ganakata kalin macho :) katta kala thiyenawa hodata ;) RISK ekath ekka hariyata Research ekak karala though eke innawanam ehema lesiyata kela wenne naha. Ape kattiya waradda ganne rallata gihin kiyannam wale karana nisai. Therumak athuwa karanawanam me wage investment wada ona tharam thiyenawa. Rev. share walata kattiya kochchara baninawada :) Mama wadiyenma salli hoyala thiyenne r field eken ;)

    Awabodaya + RISK ganima + Iwasima

    onna oya 3nama thiyenawanam godak dura yanna puluwan :)

    uba solo mining karana kale btc karaada? patan gate ee kale.
    butterfly miners ennath kalin

    risk iwasima nan mata thibune nam naha. habai Luck eka thibba :D

    Issara Risk kiyala deyak thibbe naha.

    Ada coin arakgena thawa payak yanakota bara gaanak nagala.
    heta baladdi koti pathiyo wela eka rayen :rolleyes:

    eeth ee kale aapahu enne naha. dan eka gihin iwarai china walin bucket eka addain passe
     
    Last edited:

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    uba solo mining karana kale btc karaada? patan gate ee kale.
    butterfly miners ennath kalin

    risk iwasima nan mata thibune nam naha. habai Luck eka thibba :D

    Issara Risk kiyala deyak thibbe naha.

    Ada coin arakgena thawa payak yanakota bara gaanak nagala.
    heta baladdi koti pathiyo wela eka rayen :rolleyes:

    eeth ee kale aapahu enne naha. dan eka gihin iwarai china walin bucket eka addain passe

    He heeee :) Dan RISK + Iwasimath ekka karana dewal karanna. Hamadama luck eka wada karanne nahane ;)
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    මචං බිට්කොයින් ගැන මුකුත්ම දන්නෑ පුලුවන්නම් සම්පූර්ණ විස්තර සහිතව ත්‍රෙඩක් දාපන් ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි

    :yes::yes::yes:
     

    chamil32

    Well-known member
  • Dec 5, 2009
    17,021
    1,698
    113
    Matara
    මචං බිට්කොයින් ගැන මුකුත්ම දන්නෑ පුලුවන්නම් සම්පූර්ණ විස්තර සහිතව ත්‍රෙඩක් දාපන් ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි

    ow ban monwada me coins kiyala :angry::angry: :P
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    මේ thread දාපු දවසේ හරි bitcoin ටිකක් ගත්තනම්... :)

    Dan e gana hitha hitha duk wela wadak naha.... ADATA UNATH KAMAK NAHA PULUWANNAM GANNA :)
    Thawa issarahata wadi wenna thiyenne ;)