Mcn BTC lagadi wetena ekak nedda? Mata hithenava aye poddak wetei kiyala mehema negala.
Lagadi wetunane dabok gala eka paratama
and coinmama site eka trust kranna puluvanda? uba aken btc aran thiyeda?
Mama bitcoin ganne sell karana ayagen witharai bung. Coinmama ekennam kattiya gannawa. Site eke thathwe kohomada kiyannanam mama danne naha bung

Bitcoin laga watunath, long term up





