Skip redline technologies as well
Agreed. Nanotek is far better
Skip redline technologies as well
Don't have experience with Nanotek. I'm a very satisfied Barclays customerAgreed. Nanotek is far better

AGREED........Sampath Bank
worst customer service. full of big head staff.

භාණ්ඩ / සේවා ලබාගන්න ගිහින් ආපහු යන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තු තැන් මෙතන ශෙයා කරන්න. පුලුවන් තරම් proof එක්ක දාන්න එහෙම නැතුව අල්ලපු ගෙදර එකාගෙ බිස්නස් එකට කෙලවන්න මෙතන දාන්න එපා.
- Dialcom - mobile phone shop
- Lucky Plaza, 70/06, Ground Floor , Colombo 03 St Anthony's Rd, Kollupitiya, Colombo, Sri Lanka
- https://elakiri.com/threads/dialcom.1831817/
Unik Creations -Unity Plaza
KIU (KAATSU International University Sri Lanka)
Good facilities but shit management
No 249/1 Malabe Rd, Battaramulla, Sri Lanka
https://elakiri.com/threads/තමුසෙලාට-ඕනිනම්-විශ්වවිද්යාලයක්-දාගන්නවා.2018182/#post-27088300
Abans - Depends on the branch but most are shit - Try Damro first
Get internet bankingSampath Bank
worst customer service. full of big head staff.
state own BOC, and NSB are far better.
Abans patta chora. Fridge 1 gatta. one year yaddi bidima gelawuna.
Microwave oven ekak use kala panel 1 touch tibba. ekath touch eka gihin kela wuna. hadanna 9500 yanwa kiwaa.
Okunge badu ekawat ganna epa. mala jarwak.
Ahh fridge 1 made in India.
Mama danne naha oyage gov uni kiyana eken mean karanne mona university da kiyala oyage university eka mama dannet naha habai moratuwe nam last sem eke tibbet online exams ewa karapu pirisa dannawa karapu widiya. Oya moratuwa dakinnet pvt uni ekak widiyatada?ow eth samahrunta current naa mobile connection issues kochchra wena awul tiyenwada? plus KIU eka loku building ekak physical tiyannat puluwan unta kisi gaamak natuwa. eke lokkage tone ekaanm awul habai physical tiyena decision eke kisima awulak naa. dan lankaawe popsiyo komat hasirenne corona naa wagene exam witrai munta online one
puke moratuwet dan standards naa yakoo balapn world ranking. colombo and pera leading. hoyala balapn unge kohomda tibbe kiyalaMama danne naha oyage gov uni kiyana eken mean karanne mona university da kiyala oyage university eka mama dannet naha habai moratuwe nam last sem eke tibbet online exams ewa karapu pirisa dannawa karapu widiya. Oya moratuwa dakinnet pvt uni ekak widiyatada?
තරි කැට්ටයා තව ටිකෙන් මගේ 30කට අරිනවා.Kapruka .com තට්ටය මගේ 5000 කට කෙළිය.
do you think internet banking is a different company. LMAOGet internet banking![]()
Worst bankSampath Bank
worst customer service. full of big head staff.
state own BOC, and NSB are far better.
ඇයි සම්පත් බැංකුව හොඳ නැත්තේ?Sampath Bank
worst customer service. full of big head staff.
state own BOC, and NSB are far better.
1. The worst customer care - Stuff acts like 'Sampath' is the only band in the island. Provides very disregardful service even in the quite(less busy) times.ඇයි සම්පත් බැංකුව හොඳ නැත්තේ?
Ubage uni eka mokakda machanpuke moratuwet dan standards naa yakoo balapn world ranking. colombo and pera leading. hoyala balapn unge kohomda tibbe kiyala