Blacklisted Seller list - මේ තැන් වලින් බඩු ගන්න එපා

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල

    Greenware Mobile​

    Located in: Liberty Plaza
    Address: 42P, Ground Floor, Liberty Plaza, 00300
    Hours:
    Closes soon ⋅ 7PM ⋅ Opens 10AM Sat · More hours
    Phone: 077 764 8648

    cv4daSN.png

    ඉස්සර මුන්ගේ repair කරන තැන පොතක් තිබ්බා ලියන්න තාම යනවද දන්නේ නැ. පොත බැලුවානම් මොකද්ද අවුල කියලා බලන්න තිබ්බා.. ත්‍රෙඩ් එකේ මුල දාලා තියන උනුයි මුනුයි තව ඩිවයින් වගේ නමකුත් තියන එකක් තියනවා ඔක ඇතුලේ ඔක්කොම එවුන් එකයිද කොහෙද.​

     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,709
    87,087
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඔව්. dialcom උත්ත නම් එපා.
    මම tab එකක් අරන් වැඩි කාලයක් ගියේ නෑ කෙළ උනා. පස්සෙ warranty වලට හදන්න හරි, මාරු කරන්න හරි ගියාම හදන්න බාරගෙන, හදන්න parts නෑලු.

    කෙටියෙන් කිව්වෙ. ඔයිට වඩා රස්තියාදු උනා වැඩේට. අන්තිමට කොහොම හරි ටැබ් එක හදාගන්න බැරි උනා කොහෙන්වත්.



    Dialcom eken 2013 wage nam phone ekak gaththa
    e daawas wala warranty claim karanna nam wune na habai, eka nisa after sales service eka gana idea ekak naha

    මම ගත්තෙත් ඒ වගේ කාලෙක. 2014 දි.
    අන්තිමයි.

    ------ Post added on Jan 1, 2022 at 4:51 AM
     

    dzero

    Active member
  • Nov 2, 2009
    432
    187
    43
    mage HP Pavilion eka gaththe 2017.10.15 Singer eke thibbe 127/-...wena HP Authorized seller kenekgen gaththa 90t 1 year warranty dunna....ada wenkm battery ekk witharai damme wena mkthma awulk wune na..
    I got iPhone and Mac from Abans. Prices were slightly high. But came with original pack. So I feel, "Abans" ok for the genuine items. But due to the government import restrictions which applied recently, they did very high price increased when compare with other shops. So now I won't recommend them. Seems they try to get the full advantage from those incidents.

    Softlogic nam narakai kiyanna ba .. man samsung 9+ ekak gaththa break free warranty ekak ekka .. 11 months wage gihin bima watila display eka giya .. aluthma ekak dala dunna free
    It's based on the branches. I don't like katunayaka near shop. But Abans is good which is located near to Katunayaka. So all depend on the manager, I guess.
    ------ Post added on Jan 1, 2022 at 8:34 AM
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    MAX2500W

    Well-known member
  • Dec 12, 2021
    430
    528
    93
    yakoo KIU kiyanne honda standard uni ekak. lokkage tone eka awul tamai habai online exams kiyanne thani prodawak physical exam tibiya yutumai. upadi kadanam online tiyenne. oke facilitiesut supiri japanese uni ekak
    Online exam eke waradda kiyannako , first time eka ahuwe. KIU eka amathaka karapan. IT industry eke hama ekama wage online exam walin certificate gannawa
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Online exam eke waradda kiyannako , first time eka ahuwe. KIU eka amathaka karapan. IT industry eke hama ekama wage online exam walin certificate gannawa
    meke lokuwata IT na nursing ehema ewa godak tiyenne plus government honda uni okkoma physical tibbe exam delay karala. private ewa tamai online dangaluwe unge komat standard nane. KIU witrai private standard uni ekakata tiyenne ekata arinna hadanne standard nati anit private uni tamai
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Online exam waradda mokakda kiyala kiwwe naha neh
    monitor karanne naa yakoo hariyata ekawat terenne nadda uba hituwe exam kiyanne open book exam kiyalada? nattan government uniwalata pukee amaruwada physical tiyanna ochchra risk aran. ehenm tiyanna kiyapnko exam department eken karana government competitive exam okkoma online. standard maintain karana onee uni ekak kawadawakwat online exam tiyanne naa. online lecs nam kisi waraddak naa
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    MAX2500W

    Well-known member
  • Dec 12, 2021
    430
    528
    93
    monitor karanne naa yakoo hariyata ekawat terenne nadda uba hituwe exam kiyanne open book exam kiyalada?

    Echchara simple naha neh bn. Methods keepayak thiyenawa

    1) Randomize questions & Question order
    2) Monitoring software ( ex - Automated Proctoring )
    3) Browser eken monitor wenawa ( new tabs , searchers etc)
    4) Candidate verifications (cam , mic etc)
    5) Exam time limit
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Echchara simple naha neh bn. Methods keepayak thiyenawa

    1) Randomize questions & Question order
    2) Monitoring software ( ex - Automated Proctoring )
    3) Browser eken monitor wenawa ( new tabs , searchers etc)
    4) Candidate verifications (cam , mic etc)
    5) Exam time
    ow eth samahrunta current naa mobile connection issues kochchra wena awul tiyenwada? plus KIU eka loku building ekak physical tiyannat puluwan unta kisi gaamak natuwa. eke lokkage tone ekaanm awul habai physical tiyena decision eke kisima awulak naa. dan lankaawe popsiyo komat hasirenne corona naa wagene exam witrai munta online one
     
    • Like
    Reactions: Ramiel and MAX2500W

    beziques

    Well-known member
  • Aug 10, 2020
    1,263
    1,517
    113

    ඉස්සර මුන්ගේ repair කරන තැන පොතක් තිබ්බා ලියන්න තාම යනවද දන්නේ නැ. පොත බැලුවානම් මොකද්ද අවුල කියලා බලන්න තිබ්බා.. ත්‍රෙඩ් එකේ මුල දාලා තියන උනුයි මුනුයි තව ඩිවයින් වගේ නමකුත් තියන එකක් තියනවා ඔක ඇතුලේ ඔක්කොම එවුන් එකයිද කොහෙද.​

    Othana kada set ekakma ekama owner. Eka eka nam walin thiyenawa. Mai yaluwekui gihin ganiddi api illapu model eka mun gawa thibbe naha. Athule un katha wuna (Demalin) unge anith kade athi kiyala. Math ekka giya ekata demala therenawa 😅

    Warranty nam claim karanna wage set wune naha.
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    Mr. Kottu Grand

    කෑම කන්න ජරාම ප්ලේස් එකක්.. ඒකෙ ඉන්න උන් හැසිරෙන්නෙ අපි උන්ගෙ ගෙදරින් හොරෙන් කන්න ආව වගේ. සර්විස් අන්තිමයි. cashier එකේ ඉන්න උන් අලි පු#කෙන් ඉන්නෙ.

    FB Rating 2.8
    Google 3.7
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    uber
    uber හයර් ගිහින් සල්ලි දීලත් ගෙවල නැහැ කියල එනවා කස්ටම කෙයා එකට මෙසේජ් යවන්න ක්‍රමයක් නැහැ මම කාඩ් එකක් ඇඩ් කරලා තිබ්බ නම් එකෙන් කපාගෙන
    cash payment කරනකොට ඩ්‍රයිවර්ල රයිඩර්ල හේන් ප්‍රවේසමෙන් අපිට කිසි ප්‍රතිචාරයක් හෝ සහයක් නැහැ උබර් එකෙන් මම කාඩ් එකක් ඇඩ් නොකර තිබ්බ නිසා බේරුනා
    ආයේ පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ හොරුන්ට උඩගෙඩි දෙන්න බැහැ
    Screenshot_20220101-120735_Uber.jpg
    Screenshot_20220101-120845_Uber Eats.jpg