Oya Leasing katha wa nam hari mata tama document ekkeawth naha dan 1yr wadi e kolla nam melo rahak naha dan minhia HNB eka nah ..HODA kolla set kale
checkout wena kota bill kare US$ welin mase 2k wage kalinkawada hitan da?
mage HP Pavilion eka gaththe 2017.10.15 Singer eke thibbe 127/-...wena HP Authorized seller kenekgen gaththa 90t 1 year warranty dunna....ada wenkm battery ekk witharai damme wena mkthma awulk wune na..Singer, Abans for Laptops. 270-300k wage gaanak wena lap ekak 470k walata list karala 430k reduced price daala tibuna me lagadith.
Owata warranty claim karapu kenek hoyagannath amarui. Monahari kiyala reject karanawa.
Display unit lap wikunala tibuna gov office ekakata. Box ekakata daala cellotape gahala, eka manufacture ge seal eka kiyala.
Abans for mobile phones. Refurbished ewa b/new wage wikunanawa, even Apple. No exp on Singer.
mokadda awula wune?Greenware Mobile
Located in: Liberty Plaza
Address: 42P, Ground Floor, Liberty Plaza, 00300
Hours:
Closes soon ⋅ 7PM ⋅ Opens 10AM Sat · More hours
Phone: 077 764 8648
![]()
Apoi mungen nam ganna epa. maha sakkili hethathak inne. mun wikunanne refurbished phonesGreenware Mobile
Located in: Liberty Plaza
Address: 42P, Ground Floor, Liberty Plaza, 00300
Hours:
Closes soon ⋅ 7PM ⋅ Opens 10AM Sat · More hours
Phone: 077 764 8648
![]()
)Y is that machan?Skip redline technologies as well

....... Very bad after sales services...මං singer එකෙන් lap එක ගත්තේ. warranty period එක ඇතුළත hard drive එකේ bad sectors ආවා. දවස් 6ක් ඇතුළත අලුත්ම hard drive එකක් replace කරලා එවලා තිබුණාSinger, Abans for Laptops. 270-300k wage gaanak wena lap ekak 470k walata list karala 430k reduced price daala tibuna me lagadith.
Owata warranty claim karapu kenek hoyagannath amarui. Monahari kiyala reject karanawa.
Display unit lap wikunala tibuna gov office ekakata. Box ekakata daala cellotape gahala, eka manufacture ge seal eka kiyala.
Abans for mobile phones. Refurbished ewa b/new wage wikunanawa, even Apple. No exp on Singer.
Softlogic nam narakai kiyanna ba .. man samsung 9+ ekak gaththa break free warranty ekak ekka .. 11 months wage gihin bima watila display eka giya .. aluthma ekak dala dunna freeAbans
Softlogic![]()
Meke thread athi hoyala balanna. Redline un mekata awilla ahagena giyaY is that machan?

yakoo KIU kiyanne honda standard uni ekak. lokkage tone eka awul tamai habai online exams kiyanne thani prodawak physical exam tibiya yutumai. upadi kadanam online tiyenne. oke facilitiesut supiri japanese uni ekakභාණ්ඩ / සේවා ලබාගන්න ගිහින් ආපහු යන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තු තැන් මෙතන ශෙයා කරන්න. පුලුවන් තරම් proof එක්ක දාන්න එහෙම නැතුව අල්ලපු ගෙදර එකාගෙ බිස්නස් එකට කෙලවන්න මෙතන දාන්න එපා.
- Dialcom - mobile phone shop
- Lucky Plaza, 70/06, Ground Floor , Colombo 03 St Anthony's Rd, Kollupitiya, Colombo, Sri Lanka
- https://elakiri.com/threads/dialcom.1831817/
Unik Creations -Unity Plaza
KIU (KAATSU International University Sri Lanka)
No 249/1 Malabe Rd, Battaramulla, Sri Lanka
https://elakiri.com/threads/තමුසෙලාට-ඕනිනම්-විශ්වවිද්යාලයක්-දාගන්නවා.2018182/#post-27088300