c# help

teffi

Member
Apr 28, 2009
435
20
0
Marawila
aneeee kattiya mata visual studio 2008 command prompt eken copile karaddi csc kiyalane ema type karanna ba kiyanawane ai eeeeeeeee???:(

92304054.png



kawru hari puluwannam kiyanawada ai e kiyala :baffled::( plzzzzzzzzzzz
 

somadantha

Well-known member
  • Mar 7, 2008
    4,450
    430
    83
    Scotland
    ekaparatama ohoma dammama wada karanne naha mama danna hatiyata... mulinma "cd" gahala locate karanna ona... ane manda mamath thama owa igena ganna gaman....