Canada කැනඩාව දාලා මිනිස්සු වෙන රටවලට යන්නේ ඇයි ?

Executer

Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    • Like
    Reactions: NRTG

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    ඔක්කොම උන්ට කෙලවේගෙන වගේ යන්නේ.... England, Canada ......?????
    ඔක්කොම කිව්වේ රටවල් 2 ටද බන් ?? ලෝකේ දියුණු රටවල් තියෙන්නේ 2 යිද ?? :ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: NRTG

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Sinhalu planning to come back with the current situation in Canada

    Saw in Reddit

    do your own research before moving SInhalayooo :yes::yes:


    Canada123.png
    SInhalu.png
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    Sinhalu planning to come back with the current situation in Canada

    Saw in Reddit

    do your own research before moving SInhalayooo :yes::yes:


    View attachment 221896View attachment 221897
    ඔහොම කියන සින්හළුම තමයි මෙහෙන් property දෙක දෙක අරන් දාන්නේ :lol:
    ඩු නොට් ට්‍රස්ට් සින්හළු :yes:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,637
    67,986
    113
    ඔහොම කියන සින්හළුම තමයි මෙහෙන් property දෙක දෙක අරන් දාන්නේ :lol:
    ඩු නොට් ට්‍රස්ට් සින්හළු :yes:
    Hebei indian unuth nahayen adanawa.un adanawa kkyanne tikak amaru athi :lol:
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    Hebei indian unuth nahayen adanawa.un adanawa kkyanne tikak amaru athi :lol:
    Un nam Godak adanne settle nathi un Godak un India idan enawa lmia work permit ekata Oke kaale iwara wela gemak gahanna bari unoth aye back to India

    Ehema un arenna Anith basikayo nam Sape inne Godak un India yanawa ehen marry karala gaani wath aye aran enawa

    සිරාවට?? 😱😱

    ඒ රට නං ඉවරයි වගේ තමයි 🙈🙈
    Ubala ta panjab ungen wadayak nadda ?
    ------ Post added on Dec 30, 2023 at 10:22 AM
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Un nam Godak adanne settle nathi un Godak un India idan enawa lmia work permit ekata Oke kaale iwara wela gemak gahanna bari unoth aye back to India

    Ehema un arenna Anith basikayo nam Sape inne Godak un India yanawa ehen marry karala gaani wath aye aran enawa


    Ubala ta panjab ungen wadayak nadda ?
    ------ Post added on Dec 30, 2023 at 10:22 AM

    Indian un innawa godak. Punjab unuth innawa.
    Eth ochchara note wenna taram punjab unwa dakala na.cities wala Cheenu nan innawa balana balana paththe
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,960
    113
    ෆ්ලොව් එක තියෙන්නේ ඇතුළට, ඔය පිස්සෙක් දෙන්නෙක් එළියට ගියා කියලා ඔය රටවලට දැනෙන්නේ ත් නැහැ.
     
    • Like
    Reactions: SMG70