
Canadians
Brampton 3 Wheel service for Canadians

Apphඔය brampton ලංකාවේ වනාතවිල්ලුව වගේ වේස පන්ජෝ විතරයි
ඕව නම් මොනවද බන් මේ ලගදි NHL winepeg event එකකදී Canadian anthem එක පංජාබි වලිනුත් සින් කලේ
https://nowtoronto.com/news/winnipeg-jets-make-nhl-history-after-canadian-anthem-sung-in-punjabi/






ඔක්කොම කිව්වේ රටවල් 2 ටද බන් ?? ලෝකේ දියුණු රටවල් තියෙන්නේ 2 යිද ??ඔක්කොම උන්ට කෙලවේගෙන වගේ යන්නේ.... England, Canada ......?????


ඔහොම කියන සින්හළුම තමයි මෙහෙන් property දෙක දෙක අරන් දාන්නේSinhalu planning to come back with the current situation in Canada
Saw in Reddit
do your own research before moving SInhalayooo
View attachment 221896View attachment 221897


Canadians
Brampton 3 Wheel service for Canadians
අපි නම් ඕසිකවුරු උනත් බලන්නෙ ගේමක් ගහලා ලංකාවට එන්න බන්. කැනඩා, යූකේ, ඕසි ඔය ඕන රටක
Hebei indian unuth nahayen adanawa.un adanawa kkyanne tikak amaru athiඔහොම කියන සින්හළුම තමයි මෙහෙන් property දෙක දෙක අරන් දාන්නේ
ඩු නොට් ට්රස්ට් සින්හළු![]()

Un nam Godak adanne settle nathi un Godak un India idan enawa lmia work permit ekata Oke kaale iwara wela gemak gahanna bari unoth aye back to IndiaHebei indian unuth nahayen adanawa.un adanawa kkyanne tikak amaru athi![]()
Ubala ta panjab ungen wadayak nadda ?සිරාවට??
ඒ රට නං ඉවරයි වගේ තමයි![]()
Un nam Godak adanne settle nathi un Godak un India idan enawa lmia work permit ekata Oke kaale iwara wela gemak gahanna bari unoth aye back to India
Ehema un arenna Anith basikayo nam Sape inne Godak un India yanawa ehen marry karala gaani wath aye aran enawa
Ubala ta panjab ungen wadayak nadda ?
------ Post added on Dec 30, 2023 at 10:22 AM
Meheth Okun Ohoma raganne Unge festival kaletaIndian un innawa godak. Punjab unuth innawa.
Eth ochchara note wenna taram punjab unwa dakala na.cities wala Cheenu nan innawa balana balana paththe

Brown unta awulak ne bn suddo tamai yanneadoo mama yanna inne... ubala epa kiyalada kiyanne
උබ මොන city එකේද හිටියේ ? කොයි කාලයක් හිටියද ?