Cancer test ???? (පිලිකා අවදානමක් තියනවද කියලා හදුනාගන්න)

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    පිලිකා අවදානමක් තියනවද කියලා හදුනාගන්න මුලිකව කරන blood test එකක් තියනවද බන් ? පිළිකාවක් ගැන සැකයක් හෝ රෝග ලක්ෂණයක් නෑ , නමුත් annual checkup එකට add කරගන්න එකක් තියනවද ?

    පිලිකා මාකර්ස් තියනවා. වැදගත්ම දේ මාස 6කට පාරක් වත් ෆුල් මෙඩිකල් චෙකප් එකක් කරගන්න, පපුවේ xray එකක් ගන්න, මල මුත්‍රා බලාවගන්න. ඔය මොකටත් වඩා වැදගත් ඒක.

    specifically ehema ekak na danna taramin..
    habai esr eka wedi wenewa cancer tiyenewanan...could be for many more other reasons
    කරුනාකර වැරදි උපදෙස් දිමන් වළකින්න.
    Esr කියන්නේ තක්කෙටම කියන්න පුලුවන් වැලිව් එකක් නෙවෙයි. හේතු ගොඩක් නිසා වැඩිවෙනවා. ඒ නිසා ඕක විශේෂිතව සලකන්නේ නැ.
     
    • Like
    Reactions: Starry Night

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    කරුනාකර වැරදි උපදෙස් දිමන් වළකින්න.
    Esr කියන්නේ තක්කෙටම කියන්න පුලුවන් වැලිව් එකක් නෙවෙයි. හේතු ගොඩක් නිසා වැඩිවෙනවා. ඒ නිසා ඕක විශේෂිතව සලකන්නේ නැ.
    itin ekamane mama kiyela tiyenne...
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    itin ekamane mama kiyela tiyenne...
    ප්‍රායෝගික තත්ත්ව යටතේ නොසලකා හරින තරමේ දෙයක්, විශේෂිතව මෙන්ෂන් කිරිමම නොමග යැවිමක්.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,955
    28,870
    113
    ප්‍රායෝගික තත්ත්ව යටතේ නොසලකා හරින තරමේ දෙයක්, විශේෂිතව මෙන්ෂන් කිරිමම නොමග යැවිමක්.
    ape achchige esr eka wedi hinda check keraddi tamai cancer kiyela hoyagatte..
     

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    721
    2,074
    93
    33
    ප්‍රායෝගික තත්ත්ව යටතේ නොසලකා හරින තරමේ දෙයක්, විශේෂිතව මෙන්ෂන් කිරිමම නොමග යැවිමක්.
    High ESR කියන්නේ නොසලකා හරින දෙයක් නම් නෙවෙයි. වැඩිදුර investigate කරන දෙයක්. Medical clinic වලට ඕනේ තරම් එනවා investigating for high ESR කියලා ලෙඩ්ඩු. Cancer වෙන්නම ඕනේ නෑ, TB, Anaemia වෙන්නත් පුළුවන්. හේතුව හොයා ගන්න එක වැදගත්

    Ehema eka test ekakin cancer ekak hoyanna baha. Cancer warga godak thiyenawa. Ewaye wena wenaskam eka eka widiyayi.
    Hethuwak natuwa kisima test ekak karanna epa. Doctor kenek ge advice ekak natuwa.
    Test karanne saha treat karanne patient ta misak test report walata newei.
    Ohoma Hethuwak natuwa test karanna epa kiyanne, ehema karala mokak hari normal na kiyala awoth, unnecessarily thawa test godak karanawa. Eth reason ekak na (eka samahara wita e kenata normal wenna puluwan (gaussian curve)) ithin anthimata doctor kiyanawa anit test okkoma normal eka nisa awulak na kiyala. Habai patient satisfy wenne na. Thawa doctor kenek gaawata yanawa, mula idan test karanawa. Oya asse goda wedek ta, thowil walatat salli nasti karagannawa. Sesathama nati wenawa. Unnecessary test side effects wunath enna puluwan
    Oya nisa tamai ehema unnecessary test karanne natte.
    Karanna ona test monawada kiyala protocols/guidelines thiyenne
    Monawa hari amaruwak thiyenawa Nam hodama de, doctor kenek gen opinions ekak aran, e recommend karana test karana eka.


    If anyone interested can read the following information about common malignancies that need screening and who should undergo screening. I'm just copy-pasting as I don't have enough time to type.
    -----------------------
    Which cancers can people be screened for?Some of the types of cancer for which screening tests are available are:

    Breast cancer – The main test used to screen for breast cancer is called a "mammogram." Doctors do not always agree about when people should start having mammograms. But most people start around age 40 or 50. People who have a strong family history of breast cancer might begin screening earlier. Work with your doctor or nurse to decide when to start breast cancer screening and at what age you might stop screening.



    Colon cancer – There are multiple kinds of screening tests for colon cancer. The choice of which test to have is up to you and your doctor. Doctors recommend that most people begin having colon cancer screening at around age 50. Some people have an increased chance of getting colon cancer, because of a strong family history or certain medical conditions. These people might begin screening at a younger age.



    Cervical cancer – There are several ways to have cervical cancer screening, but one of the most common tests is called a "Pap smear" or "Pap test." For people with a cervix, screening with a Pap test often begins at age 21, although in some cases, screening begins at age 25. Doctors might add or switch to another screening test, called an "HPV test", after age 30. People who are older than 65 might or might not need to continue cervical cancer screening. If you are older than 65, talk with your doctor about whether or not you should keep getting screened.



    Prostate cancer – The main test used to screen for prostate cancer is called a "PSA test." It is unclear whether getting screened for prostate cancer can extend a person's life or help them feel better. For this reason, most experts recommend that everyone with a prostate work with their doctor to decide whether screening is right for them. In most cases, people should start discussing prostate cancer screening around the age of 50. For some people, prostate cancer screening can begin around the age of 40 if they are at higher risk. This includes Black people, people who have a relative with prostate cancer, and people who have a certain abnormal gene. Most doctors do not recommend screening for people age 70 or older or for those with serious health problems.



    Lung cancer – The main test used to screen for lung cancer is an imaging test called a "low dose CT scan." For people at increased risk of lung cancer, screening can reduce your chance of dying from lung cancer. If you are 50 to 80 years old, and smoke cigarettes or used to smoke cigarettes, ask your doctor if you should be screened for lung cancer. The best way to reduce your chance of getting or dying from lung cancer is to stop smoking.



    Ovarian cancer – To screen for ovarian cancer, doctors can do a blood test, an imaging test called an ultrasound, or both. But these tests do not always find early ovarian cancer. Most people do not need ovarian cancer screening. Still, the tests are sometimes used in people with a family history of ovarian or breast cancer. For them, screening might begin at age 30 to 35. Screening is not recommended for people who do not have a family history of ovarian or breast cancer.
    Best explanation
    ------ Post added on May 22, 2023 at 4:31 AM
     
    • Love
    Reactions: Stimulus mind

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,869
    8
    35,472
    113
    පිලිකා අවදානමක් තියනවද කියලා හදුනාගන්න මුලිකව කරන blood test එකක් තියනවද බන් ? පිළිකාවක් ගැන සැකයක් හෝ රෝග ලක්ෂණයක් නෑ , නමුත් annual checkup එකට add කරගන්න එකක් තියනවද ?
    Short answer - Yes & No.

    Yes there are - Certain blood tests give clues or markers to cancer. Take for example the PSA test - this screens for Prostate Cancer. Also there's the CA-125 test for Ovarian Cancer. CarcinoEmbryonic Antigen (CEA) for colon cancer and Alpha-Fetoprotein for testicular cancer.
    Only 5 types of cancers have a recommended screening test — breast, colorectal, lung, cervical, and prostate.

    However... Since the latter part of 2021 there are blood tests that can detect more than 50 types of cancer from a single blood sample. How this is done is by detecting the trace amounts of tumour DNA in the bloodstream. It's like finding the proverbial needle in a haystack, but the present day technology has enabled this to be done. Simple blood tests have now come a long way...
    These traces of cancer DNA carries a “molecular barcode” embedded that identifies the tissue it came from. These barcodes are a result of DNA methylation, naturally existing modifications to the surface of DNA that vary for each type of tissue in the body. Thus a lung tissue has a different DNA methylation pattern than breast tissue.
    Additionally, the cancer cells have abnormal DNA methylation patterns that correlate with cancer type. This enables these tests to focus on the sections of DNA that distinguish between cancerous and normal tissue and exactly pinpoint the cancer’s origin site.

    PS:
    These tests are expensive, around $1000 per test. Hopefully one day, once the research costs are covered and lab equipment costs go down could be available. Even certain advanced cancer cell biopsy tests are not available in SL yet. Even years after its use - these still can cost over $500.

    PPS: This is the background that paved the way for these tests...

     
    Last edited:

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,037
    6,951
    113
    Nawala
    Short answer - Yes & No.

    Yes there are - Certain blood tests give clues or markers to cancer. Take for example the PSA test - this screens for Prostate Cancer. Also there's the CA-125 test for Ovarian Cancer. CarcinoEmbryonic Antigen (CEA) for colon cancer and Alpha-Fetoprotein for testicular cancer.
    Only 5 types of cancers have a recommended screening test — breast, colorectal, lung, cervical, and prostate.

    However... Since the latter part of 2021 there are blood tests that can detect more than 50 types of cancer from a single blood sample. How this is done is by detecting the trace amounts of tumour DNA in the bloodstream. It's like finding the proverbial needle in a haystack, but the present day technology has enabled this to be done. Simple blood tests have now come a long way...
    These traces of cancer DNA carries a “molecular barcode” embedded that identifies the tissue it came from. These barcodes are a result of DNA methylation, naturally existing modifications to the surface of DNA that vary for each type of tissue in the body. Thus a lung tissue has a different DNA methylation pattern than breast tissue.
    Additionally, the cancer cells have abnormal DNA methylation patterns that correlate with cancer type. This enables these tests to focus on the sections of DNA that distinguish between cancerous and normal tissue and exactly pinpoint the cancer’s origin site.

    PS:
    These tests are expensive, around $1000 per test. Hopefully one day, once the research costs are covered and lab equipment costs go down could be available. Even certain advanced cancer cell biopsy tests are not available in SL yet. Even years after its use - these still can cost over $500.

    PPS: This is the background that paved the way for these tests...


    Thanks!
    it seems not practical, though
     
    • Like
    Reactions: imhotep

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,869
    8
    35,472
    113
    Thanks!
    it seems not practical, though
    The video is only about the how the test was developed. Yes. it is practical and now used in several countries. The test works in the way I have described in the post.
    But as I said the cost is the issue. It's certainly a great development in cancer detection.
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,982
    5,653
    113
    Cancer එකක් කියන්නෙ ලෙඩ ගොඩකට කියන නමක්නෙ. එතකොට කැන්සර් කියල එක ලෙඩක් නෑ. ඒ නිසා රෝග ලක්ෂණ කැන්සර් එකෙන් කැන්සර් එකට වෙනස්වෙනවා. මම දන්න තරමින් දල අදහසක් ගන්න පුලුවන් මේ දේවල් වලින්.

    • ෆුල් බ්ලඩ් කවුන්ට් එක. මේකෙ වයිට් බ්ලඩ් සෙල් කවුන්ට් එක ස්කයි රොකට් යනවා නං ලේ පිලිකා, ලිම්ෆෝමා, ලියුකේමියා, වගේ බ්ලඩ් රිලේටඩ් කැන්සර් වෙන්න පුලුවන්. (සීරියස් ඉන්ෆෙක්ෂන්ස් වලටත් වෙන්න පුලුවන්. කොහොමටත් එහෙම ස්කයි රොකට් යනවා නං පිලිකා හෝ නැතා චෙක් කරලා බලන්න එපැයි)
    • ESR : සමහර කැන්සර් වලට ESR අගය වැඩිවෙනවා. (ඇඟේ ඉන්ෆෙක්ෂන් එකක් තියනවා නං කොහොමටත් වැඩිවෙනවා)
    • මාසෙකට සැරයක් තමන්ට තමන්ගෙ ඇ‌ඟේ තියන ලිම්ප් නෝඩ්ස් චෙක් කරගන්න පුලුවන්. බෙල්ලෙ, නිකට යට, කිහිල්ලෙ, අත්වල, ග්‍රොයින් ඒරියා එකේ.. අනවශ්‍ය විදිහට ලොකු වෙලා තියනවා නං, පේන් එකක් නැත්තං කැන්සර් එකක් වීමේ සම්භාවිතාවක් තියනවා. ඇඟේ එක පැත්තක විතරක් ලිම්ප් නෝඩ් එකක් දෙකක් හැමතිස්සෙම ඉදිමිලා තියනවා කියන්නෙ හොඳ වැඩක් නෙමේ. ඇල්කොහොල් ගත්තාම සමහර පේන්ලස් ඒව රිදෙනවා නං කැන්සර් වෙන්න පුලුවන්.
    • රෑට හේතුවක් නැතිව අසාමාන්‍ය විදිහට බෙඩ් ෂීට් කොට්ට තෙමෙන්න දාඩිය දානවා නං, හැම තිස්සෙම මද උන තියනවා නං, විවේකෙකට පස්සෙ උනත් ඇඟට මහන්සි ගතියනං චෙක් කරවා ගන්න එක හොඳයි
    • කටහඬේ හෝර්ස්වෙයිස් එක (යූ ටියුබ් බලන්න) එනවා නං උගුර සම්බන්ධ කැන්සර් එකක් වෙන්න ඉඩක් තියනවා.
    • කක්කා කලු පාටට යනවා නං, නහයෙන් ලේ එනවා නං, කටින් ලේ එනවා නං කැන්සර් එකක් වෙන්න සම්භාවිතාවක් තියනවා. ගෑස්ට්‍රයිටීස් වලටත් කක්කා කලු වීම, කටෙන් ලේ එන එක වගේ වෙන්න පුලුවන්, වෙන ලෙඩවලටත් පුලුවන්
      මේ කීව ලක්ෂණ එකක්වත් ටක්කෙටම කැන්සර් වලටම එනවා කියල කියන්න බෑ. තව ගොඩක් ලෙඩවලට ඔ්වා එන්න පුලුවන්. හැබැයි ඔය වගේ ලක්ෂන තියනවා නං කෙලවරකට එනකල් චෙක් කරගන්න එක හොඳා. ගමේ ඩොකා කියනවා නං ‌ෛලෙඩක් නෑ කියල බට් අර ලක්ෂණ එහෙහම්මම තියනවා නං වෙන වෙන ‌ෛඩොක්ටර්ස්ලා ගාවට යන එක තමා කරන්න ඔ්න හරියටම මොකද්ද කියල හොයාගන්නකල්
      තව එකක් හැමතිස්සෙම ලෙඩ ගැන හිත හිතා ස්ට්‍රෙස් වෙලා ගූගල් කර කර බලන්න ගත්තාමත් ලෝකෙ නැති ලෙඩ එනවා.
    • මේක ප්‍රොෆෙෂනල් ඇඩ්වයිස් එකක් නෙමේ.. මම වෛද්‍ය වෘත්තිකයෙක් නෙමේ
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,144
    3
    118,890
    113
    Gampaha
    මම දන්න කීපදෙනෙකුගෙම කරේ,
    සැක සහිත, කුද්දටි, ගැටිති, ගෙඩි වගේ දේවල් වලට හොස්පිට්ල් ගියාම, ඒවයෙ සාම්පල් අරගෙන අපේක්ශා රෝහලට යවනව... ඒවයෙ රිපෝට් වලින් තමයි හරියටම අඳුරගන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,028
    1
    58,351
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මෙහෙම ටෙස්ට් තියෙනවා. කැමති නම් කරගන්න පුළුවන්.

    • Cancer Detection Screening Package for men
    • Cancer Detection Screening Package for Women
    https://www.asirihealth.com/laboratory-services/our-services/preventive-health-checks

    • PSA (Prostate Cancer Detection – Males Over 50 Years)
    • CEA (Colon Cancer Screening)
    • CA 19-9 (Gastrointestinal Cancer Screening)
    • AFP (Liver Cancer Screening)

    https://www.durdans.com/product/premium-male-above-40-years-health-check-package/
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    High ESR කියන්නේ නොසලකා හරින දෙයක් නම් නෙවෙයි. වැඩිදුර investigate කරන දෙයක්. Medical clinic වලට ඕනේ තරම් එනවා investigating for high ESR කියලා ලෙඩ්ඩු. Cancer වෙන්නම ඕනේ නෑ, TB, Anaemia වෙන්නත් පුළුවන්. හේතුව හොයා ගන්න එක වැදගත්



    ඔයා ඔය High ESR කියලා කියන රිපොට් වලම, අනෙක් පැරමිටර්ස් තියනවා අවුල මොකක්ද කියලා හොයාගන්න පුලුවන්. ඒ නිසා ප්‍රයෝගික තත්ත්ව යටතේ ඕක පස්සේ දුවන්නැ.

    ඇනෙමියා නම් ඒකට අදාල ටික ඔය esr එක තියනම ෆුල් බ්ලඩ් එකේ අනික් ටිකෙන් ඒ වෙනකොටත් හොයාගෙන. Esr එක පස්සේ දුවන්නේ පම්කයද? TB ගැනත් ඕනනම් කියලා දෙන්නම්.

    හේතුව හොයාගන්න එක තමා වැදගත්. ඒ කියලා පට්ට නන් ස්පෙසිෆික් වැලිව් එකක් අල්ලං ඒක පිටිපස්⁣සේ දුවන්නැ. අඩුම බ්ලඩ් රිපොට් එකක් දැකපු එකෙක් ඔය කතාව කියන්නෙත් නැ.

    ගුගල් වලින් මෙඩිසින් හොයාගෙන කරන අයට නම් ඕවා ලොකුදෙවල් වෙන්නැති. ස්පෙසිෆිසි ඇන්ඩ් සෙන්සිටිවිටි කියන සබ්ජෙක්ට් එක දන්න අයට ඔයිට වඩා දෙයක් රිපොට් එකෙන් කියතැහැකි අනවශ්‍ය ලෙස esr පස්සේ දුවන වෙලේ.
     

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    721
    2,074
    93
    33
    ඔයා ඔය High ESR කියලා කියන රිපොට් වලම, අනෙක් පැරමිටර්ස් තියනවා අවුල මොකක්ද කියලා හොයාගන්න පුලුවන්. ඒ නිසා ප්‍රයෝගික තත්ත්ව යටතේ ඕක පස්සේ දුවන්නැ.

    ඇනෙමියා නම් ඒකට අදාල ටික ඔය esr එක තියනම ෆුල් බ්ලඩ් එකේ අනික් ටිකෙන් ඒ වෙනකොටත් හොයාගෙන. Esr එක පස්සේ දුවන්නේ පම්කයද? TB ගැනත් ඕනනම් කියලා දෙන්නම්.

    හේතුව හොයාගන්න එක තමා වැදගත්. ඒ කියලා පට්ට නන් ස්පෙසිෆික් වැලිව් එකක් අල්ලං ඒක පිටිපස්⁣සේ දුවන්නැ. අඩුම බ්ලඩ් රිපොට් එකක් දැකපු එකෙක් ඔය කතාව කියන්නෙත් නැ.

    ගුගල් වලින් මෙඩිසින් හොයාගෙන කරන අයට නම් ඕවා ලොකුදෙවල් වෙන්නැති. ස්පෙසිෆිසි ඇන්ඩ් සෙන්සිටිවිටි කියන සබ්ජෙක්ට් එක දන්න අයට ඔයිට වඩා දෙයක් රිපොට් එකෙන් කියතැහැකි අනවශ්‍ය ලෙස esr පස්සේ දුවන වෙලේ.
    ESR කියන්නේ පොඩි ගානක් යන ටෙස්ට් එකක් අනික FBC එකෙන් හැම එකම diagnose කරන්න බෑනේ. Blood picture එකක්වත් තියෙන්න ඕනේ. අපේ අම්මට multiple joint pains. ESR 95 තිබ්බේ. FBC එකේ normocytic normochromic anaemia, VP ල තුනක් බැලුවා. උන් ඔක්කොම aneamia වලට ESR වාඩිවෙලා කියල විතරයි කිව්වේ. Underlying disorder එක හොයා ගත්තේ නෑ. Painkillers දිදි ඉදියේ. හරියන්නේ නැති නිසා prof. අනුලා මැඩම්ට පෙන්නුවා. Polymyagia rhumatica කියල diagnosed කළා. දැන් හොඳටම හොඳයි. අර උබ වගේ උන් තුනක්ම බලලත් මොකුත් නෑ කිව්වා වගේ මාත් මොකුත් නොකර ඉදිය නම් අම්මා තාම ලෙඩින්. මැඩම් කියපු condition ඔක්කෝටම exclude කරන්න test ටික කළා.

    Infective endocarditis වලට එන joint pains exclude කරන්න 2D echo කළා. Polymysitis exclude කරන්න CPK කළා. Rheumatoid arthritis exclude කරන්න RF කරා. මැඩම් ඔක්කොම බලලා විනාඩි ගානෙන් diganosis එක දුන්නා. Full process එකම විස්තර කරලා. පට්ට talant එකක්.

    තව එකක් කියන්නම්. දූප්පත් දෙමළ පවුලක් ආවා hospital එකට. අම්මට joint pains. ,මාස 6 ක් එක ඒක ඩෝකාගෙන් බෙහෙත් අරන් වෙනසක් නෑ. High esr තිබ්බා. Arthritis කියලා හැම එකම manage කරලා තිබ්බේ arthritis කියලා. මම වෙන වැඩකට ETU ඉඳපු නිසා ලෙඩා බලපු MO කිව්වා Rheumatology refferal දාමු කියලා. අන්තිමට dermatomysits.

    උබ වගේ සරලව report බලලා හිතන්නේ නැතුව මඟ අරින ලෙඩ්ඩු පව් කියල තමා කියන්න වෙන්නේ. මම reply දැම්මේ ඇරියස් එකට නෙවෙයි. උඹත් ගොන් හින්ට් අරින්න තරම් insecure කියලා හිතුවේ නෑ ඉතින්.
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    ESR කියන්නේ පොඩි ගානක් යන ටෙස්ට් එකක් අනික FBC එකෙන් හැම එකම diagnose කරන්න බෑනේ. Blood picture එකක්වත් තියෙන්න ඕනේ. අපේ අම්මට multiple joint pains. ESR 95 තිබ්බේ. FBC එකේ normocytic normochromic anaemia, VP ල තුනක් බැලුවා. උන් ඔක්කොම aneamia වලට ESR වාඩිවෙලා කියල විතරයි කිව්වේ. Underlying disorder එක හොයා ගත්තේ නෑ. Painkillers දිදි ඉදියේ. හරියන්නේ නැති නිසා prof. අනුලා මැඩම්ට පෙන්නුවා. Polymyagia rhumatica කියල diagnosed කළා. දැන් හොඳටම හොඳයි. අර උබ වගේ උන් තුනක්ම බලලත් මොකුත් නෑ කිව්වා වගේ මාත් මොකුත් නොකර ඉදිය නම් අම්මා තාම ලෙඩින්. මැඩම් කියපු condition ඔක්කෝටම exclude කරන්න test ටික කළා.

    Infective endocarditis වලට එන joint pains exclude කරන්න 2D echo කළා. Polymysitis exclude කරන්න CPK කළා. Rheumatoid arthritis exclude කරන්න RF කරා. මැඩම් ඔක්කොම බලලා විනාඩි ගානෙන් diganosis එක දුන්නා. Full process එකම විස්තර කරලා. පට්ට talant එකක්.

    තව එකක් කියන්නම්. දූප්පත් දෙමළ පවුලක් ආවා hospital එකට. අම්මට joint pains. ,මාස 6 ක් එක ඒක ඩෝකාගෙන් බෙහෙත් අරන් වෙනසක් නෑ. High esr තිබ්බා. Arthritis කියලා හැම එකම manage කරලා තිබ්බේ arthritis කියලා. මම වෙන වැඩකට ETU ඉඳපු නිසා ලෙඩා බලපු MO කිව්වා Rheumatology refferal දාමු කියලා. අන්තිමට dermatomysits.

    උබ වගේ සරලව report බලලා හිතන්නේ නැතුව මඟ අරින ලෙඩ්ඩු පව් කියල තමා කියන්න වෙන්නේ. මම reply දැම්මේ ඇරියස් එකට නෙවෙයි. උඹත් ගොන් හින්ට් අරින්න තරම් insecure කියලා හිතුවේ නෑ ඉතින්.

    ටිපිකල් ක්ලිනික් එන ආච්චිගේ කතාවක් කියව්වා වගේ අනේ.

    නැවතත් කියන්න තියෙන්නේ කියපු දේමයි. ගුගල් හරි අනේ මටත් ඕක උනනේ මම කියන්නම් වගේ අවිධිමත්ව කොහෙන්හරි දෙයක් දැනගත්තු අය ඉතින් දන්නේ අතර අතේ පලු අරින්න තමයි. සබ්බෙක්ට් එක දන්න අය දන්නවා මොනාද බලන් ඕනා ඉන්ඩිකේෂන්ස් කියලා.
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    ටිපිකල් ක්ලිනික් එන ආච්චිගේ කතාවක් කියව්වා වගේ අනේ.

    නැවතත් කියන්න තියෙන්නේ කියපු දේමයි. ගුගල් හරි අනේ මටත් ඕක උනනේ මම කියන්නම් වගේ අවිධිමත්ව කොහෙන්හරි දෙයක් දැනගත්තු අය ඉතින් දන්නේ අතර අතේ පලු අරින්න තමයි. සබ්බෙක්ට් එක දන්න අය දන්නවා මොනාද බලන් ඕනා ඉන්ඩිකේෂන්ස් කියලා.
    Ane pala gon nambo yanna umba hama thanama pandi talk dedi pacha wenawa umbe mole scan ekak karaganin dokek una kiyala hama dema danne na.Nikan atha ussala medicine pass unama ohoma thamaye.umbage thread hama ekakama ali oluwen umba comment danne mata wada mokekwath danne na kiyala anthimata danna magulakuth na.gon buruwa.umbage hati mama nam danagaththe thamantama expert kiyagaththa dawase.aniwaryen umba nam adu lakunu walin hari hora paren hari medicine giywpu ekek😂
     
    • Haha
    Reactions: Bad_horse