මේක දැන් පිට පිට දෙපාරක් උනා.
අපේ TF එක පිපුරුවා. වෙනදාට එහෙම උනාම ඒක ෆේස් එකයි යන්නේ. අද මුළු area එකම ගියා. ඒ මදිවට ළග තියන අනිත් TF වලින් supply දෙන ඒවත් ගිහින්.
මේක උනේ දෙවැනි පාර. පෙරේදා නම් වැස්ස නිසා කියලා හිතුවා. අද මේ මොකුත් නැතිව.
එක පාර දෙක තුනක් පුපුරණ සීන් තියනවාද
අපේ TF එක පිපුරුවා. වෙනදාට එහෙම උනාම ඒක ෆේස් එකයි යන්නේ. අද මුළු area එකම ගියා. ඒ මදිවට ළග තියන අනිත් TF වලින් supply දෙන ඒවත් ගිහින්.
මේක උනේ දෙවැනි පාර. පෙරේදා නම් වැස්ස නිසා කියලා හිතුවා. අද මේ මොකුත් නැතිව.
එක පාර දෙක තුනක් පුපුරණ සීන් තියනවාද

