Ms office skills thiyanawa e nisa course karana eka therumak neha.certificate ganna thamai one
Course karanne nethiwa ms office certificate ganna thenak kiyanna puluwanda
uba oya ahanne self study walin vibage karala certificate gannane? class yanne nathuwa?
ms ඔෆිස් එකටලු බන්.හොරෙන් ගෙනාවත් කමක් නැහැයි කිව්වලු.මොන රස්සාවටද බං ඔය වගේ දේවල් වලටත් සෙටිපිකට් ඉල්ලන්නෙ ?





Kohomada karanne.exam liyanne koheda
Ow friend