Breakfast
Red Rice Bath+Parippu With Polsambola(Parana pol sambola kannepa) or Thakkali Sambolayak or Luunu Sambolayak (Udeta Poddak Thel dammata aulak na)
Lunch
Red Rice + Parippu or Mun ata hodi or Kadala hodi+ Beans Or carrot (Uyala or raw) or Casava or any other good vegetable+ Chicken or Fish (Uyala) + Mallumak
Hawasa 4/5/6ta
Bran Cracker kali 2k
Night
Red Rice + Parippu + Mallum + Chicken or fish
Brain cracker ?? Pissuda yakooo.... EEta hodai KFC chiken nugget ekak kaapan...... Bran crackers / any buiscuit ) doesnt matter how its claim healthy .. It contains TRANS FAT! Avoid it.... Theres no any fat .. low sugar ... but still contains super high trans fat.. .Simply goverments neglect it... A wenuwata gedara hadana heatlhy snack ekak kaapan...
Kawata kaman na... eth uba red rice kaala a karana tika aparadayak ara podi de nisa...
Trans fat kiwwama godak dewala thiyanawa... Oya marenne choleterol walata nemi... choletrerol Oxide welai.. clots hindai..ekata mula trans fat (magula mama kanna asama kaama trans fat thaamath idala hitala sathiyata kawenawa ban

) atha arapan ! you can!
mama kiyapu diet plan eka. meka matath hamba wechchi ekak. garlic, meepani cn ekath ekka masen total cholesterol ~100k wage bassa, bara 10kg+ adu una ae maseta. puluwan tharam low calories walata restrict kala. indala hitala medium giya bohoma aduwen ekath. trick is to avoid high category as much as possible.
high ehen nam alcohol witharai

ekath coke sprite anam manam nathuwa.
View attachment 109842View attachment 109843
Me guide eke podi marketing stratergies tikak gihin thiyanawa... Meka nikan squeeze page ekak wage.. Meke samahara healthy pattata thiyana ewa false...
Stay off with NON FAT shits... FAT is good / Good fat are must for your body... Commercially fat ekak non fat karanakota eka dederized wenawa eken trans fat enawa... puluwan tharam natural fat kapan ..
Ghee
Real coconut
Virgin coconut oil
sesame oil
Avacado oil (one of best / high smoke point and great for deep frying .. lankawe hoya ganna amarui tikak . plus ganan ) healthy fat (monosaturated)
Oya yougurt / Ice cream owa hoda natte ewala fat nisa nemi... ewa hadana widiha .....
SOYA nam AMMOOOOOOOOOO adu karapan! 4GB bars ?? are you kidding ? Everyththing is marketing...
Cave people aka ancestors know lot of things than shitee so called WHO / FDA / US / USDA bla bla ..lol!
------
Post added on Jan 23, 2021 at 10:54 AM