Cholesterol චෙක් කළා. මේකට මොනවද කරන්න පුළුවන්?

unicornx

Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    machan uba kapu kema tika kiyapanko?math me dawas wala game ekata enter wela inne.Thama goda yana patak penne na :(
    Breakfast
    Red Rice Bath+Parippu With Polsambola(Parana pol sambola kannepa) or Thakkali Sambolayak or Luunu Sambolayak (Udeta Poddak Thel dammata aulak na)

    Lunch
    Red Rice + Parippu or Mun ata hodi or Kadala hodi+ Beans Or carrot (Uyala or raw) or Casava or any other good vegetable+ Chicken or Fish (Uyala) + Mallumak

    Hawasa 4/5/6ta
    Bran Cracker kali 2k

    Night
    Red Rice + Parippu + Mallum + Chicken or fish
     
    • Like
    Reactions: pc kush

    prazadx

    Well-known member
  • Sep 2, 2011
    2,008
    578
    113
    Gampaha
    mama kiyapu diet plan eka. meka matath hamba wechchi ekak. garlic, meepani cn ekath ekka masen total cholesterol ~100k wage bassa, bara 10kg+ adu una ae maseta. puluwan tharam low calories walata restrict kala. indala hitala medium giya bohoma aduwen ekath. trick is to avoid high category as much as possible.

    high ehen nam alcohol witharai :rofl: ekath coke sprite anam manam nathuwa.:yes:

    DP1.jpg
    DP2.jpg
     

    Attachments

    • DP1.jpg
      DP1.jpg
      75 KB · Views: 140
    • DP2.jpg
      DP2.jpg
      67.4 KB · Views: 158

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    mama kiyapu diet plan eka. meka matath hamba wechchi ekak. garlic, meepani cn ekath ekka masen total cholesterol ~100k wage bassa, bara 10kg+ adu una ae maseta. puluwan tharam low calories walata restrict kala. indala hitala medium giya bohoma aduwen ekath. trick is to avoid high category as much as possible.

    high ehen nam alcohol witharai :rofl: ekath coke sprite anam manam nathuwa.:yes:

    View attachment 109842View attachment 109843
    machan meke me mark karala thiyena ewada ubata kanna kiwwe,natinam awa walinda avoid wune?
     

    wdsmedia

    Active member
  • Feb 14, 2009
    597
    60
    28
    foods-to-lower-your-cholesterol-levels-8-638.jpg



    Crush, chop or mince garlic and keep it away from heat for 10 minutes. During this time the maximum allicin is created and stays intact during cooking. You can then fry, saute, bake to your heart’s content and still get all its medicine.

    ඔබ අහාර ගන්නා විටදී, සුදුළූණු බික් 2ක් හොදින් පොඩිකරගෙන...විනාඩි 10ක් පමන තබා...ආහාර සමග මිශ්‍ර කර ආහාරයට ගැනීම කරන්න...
     
    • Like
    Reactions: Mr.Feel

    samitharandhika

    Active member
  • May 15, 2010
    319
    164
    43
    heart case history ekka thiyana nisai kiyanne.. doc kenek chanel karanna.. nikan passey duk wenawata wada hodhai danma life eka plan karana eka..
    matath oya widiyatama cholesterol thibuna... dan 10 mg dawasata bonawa.. exersie ecg ekak kara.. eco tets ekak kara.. thawa scan ekkauth dunna karanna... Family background eka hodha natham bheth bona eka thamai hodha..

    family background eka hodha nha kiyana oya inne risk ekaka... ohoma thawa aurudhu 5-10 k thibunoth bypass karanna wei... danna nsia kiyanne... exersie karanna.. thel kama adu karanna... but family background eka hodha nathi nisa... lesi nha adu kara ganna... adu kara gathath ikkmnata aith wadi wenawa... practically kiyanne...
    puluwa tharam ikkmnata doc kenek channel karanna ....


    dan thiyana medicine echara aulak nha... ( ps : nobi inna puluwannam goodak hodhai)
    but bheath beela aurudhu 20k -30 k baya nathuwa innawada nathama.. risk ekka araganawada kiyana eka obata barai !
     
    • Like
    Reactions: Ryan08

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Breakfast
    Red Rice Bath+Parippu With Polsambola(Parana pol sambola kannepa) or Thakkali Sambolayak or Luunu Sambolayak (Udeta Poddak Thel dammata aulak na)

    Lunch
    Red Rice + Parippu or Mun ata hodi or Kadala hodi+ Beans Or carrot (Uyala or raw) or Casava or any other good vegetable+ Chicken or Fish (Uyala) + Mallumak

    Hawasa 4/5/6ta
    Bran Cracker kali 2k

    Night
    Red Rice + Parippu + Mallum + Chicken or fish

    Brain cracker ?? Pissuda yakooo.... EEta hodai KFC chiken nugget ekak kaapan...... Bran crackers / any buiscuit ) doesnt matter how its claim healthy .. It contains TRANS FAT! Avoid it.... Theres no any fat .. low sugar ... but still contains super high trans fat.. .Simply goverments neglect it... A wenuwata gedara hadana heatlhy snack ekak kaapan...

    Kawata kaman na... eth uba red rice kaala a karana tika aparadayak ara podi de nisa...

    Trans fat kiwwama godak dewala thiyanawa... Oya marenne choleterol walata nemi... choletrerol Oxide welai.. clots hindai..ekata mula trans fat (magula mama kanna asama kaama trans fat thaamath idala hitala sathiyata kawenawa ban :) ) atha arapan ! you can!

    mama kiyapu diet plan eka. meka matath hamba wechchi ekak. garlic, meepani cn ekath ekka masen total cholesterol ~100k wage bassa, bara 10kg+ adu una ae maseta. puluwan tharam low calories walata restrict kala. indala hitala medium giya bohoma aduwen ekath. trick is to avoid high category as much as possible.

    high ehen nam alcohol witharai :rofl: ekath coke sprite anam manam nathuwa.:yes:

    View attachment 109842View attachment 109843

    Me guide eke podi marketing stratergies tikak gihin thiyanawa... Meka nikan squeeze page ekak wage.. Meke samahara healthy pattata thiyana ewa false...

    Stay off with NON FAT shits... FAT is good / Good fat are must for your body... Commercially fat ekak non fat karanakota eka dederized wenawa eken trans fat enawa... puluwan tharam natural fat kapan ..

    Ghee
    Real coconut
    Virgin coconut oil
    sesame oil
    Avacado oil (one of best / high smoke point and great for deep frying .. lankawe hoya ganna amarui tikak . plus ganan ) healthy fat (monosaturated)


    Oya yougurt / Ice cream owa hoda natte ewala fat nisa nemi... ewa hadana widiha .....

    SOYA nam AMMOOOOOOOOOO adu karapan! 4GB bars ?? are you kidding ? Everyththing is marketing...

    Cave people aka ancestors know lot of things than shitee so called WHO / FDA / US / USDA bla bla ..lol!
    ------ Post added on Jan 23, 2021 at 10:54 AM
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    කෑමෙන් පාලණය කරන්න පුලුවන්. හැබැයි ඒක තීරණය වෙන්නේ උඹට කොච්චර කල් ඕක තිබ්බාද කියන එක අනුව මන් හිතන විදියට.
     

    nlasasatha

    Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba
    mama kiyapu diet plan eka. meka matath hamba wechchi ekak. garlic, meepani cn ekath ekka masen total cholesterol ~100k wage bassa, bara 10kg+ adu una ae maseta. puluwan tharam low calories walata restrict kala. indala hitala medium giya bohoma aduwen ekath. trick is to avoid high category as much as possible.

    high ehen nam alcohol witharai :rofl: ekath coke sprite anam manam nathuwa.:yes:

    View attachment 109842View attachment 109843
    mokakda machan garlic and meepeni case eka?
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    මට වයස 27යි පවුලේ heart case history එකකුත් තියෙනවා. මේකට මොනවද කරන්න පුළුවන්? මැරෙනකන් බෙහෙත් බොන්න ඕනෙද? කෑමෙන් ව්‍යායාම වලින් ගොඩ එන්න පුළුවන් වෙයිද දිගටම කලොත්? ප්ලීස් හෙල්ප් මී ජීවිතේ එපා වෙලා ඉන්නේ :no:

    View attachment 109776
    මට ඔයවගේ දෙගුණයක් තිබුණා ඒ නිසා බෙහෙත් ගන්නම උනා. මගේ රිපෝට් එක දැකලා දොස්තරත් බය උනා. දැන් මම අවුරුදු දහයක් තිස්සේ බෙහෙත් බොනවා අවුලක් නෑ. මටනම් කෑමෙන් අඩුකරගන්න බැරි උනා මොකද ඒක අපේ පරම්පරාවටම තියෙන දෙයක් නිසා. ඩොක්ටර් කියයි බෙහෙත් බොන්න ඕනද නැද්ද කියලා ඒ විදියට කරන්න බයවෙන්න එපා. දැන් ඕක හෙම්බිරිස්සාව වගේ නැති කෙනෙක් නෑ

    මට ඔයවගේ දෙගුණයක් තිබුණා ඒ නිසා බෙහෙත් ගන්නම උනා. මගේ රිපෝට් එක දැකලා දොස්තරත් බය උනා. දැන් මම අවුරුදු දහයක් තිස්සේ බෙහෙත් බොනවා අවුලක් නෑ. මටනම් කෑමෙන් අඩුකරගන්න බැරි උනා මොකද ඒක අපේ පරම්පරාවටම තියෙන දෙයක් නිසා. ඩොක්ටර් කියයි බෙහෙත් බොන්න ඕනද නැද්ද කියලා ඒ විදියට කරන්න බයවෙන්න එපා. දැන් ඕක හෙම්බිරිස්සාව වගේ නැති කෙනෙක් නෑ.
    ------ Post added on Jan 25, 2021 at 12:12 AM
     

    Moxley

    Well-known member
  • Jun 8, 2020
    1,810
    907
    113
    cholesterol medication walata denne statin digatama ganna epa eken aging wenwa satiyata sarayak karapinch blend korala bepan
     
    • Dislike
    Reactions: priyade