CHR එකක් මීට වඩා ඉස්සරහට අඩුවෙයිද?

NoobMaster69

Active member
  • Mar 19, 2021
    94
    118
    33
    CHR eka rear seats wala yana ayata awul wage. compact gathiyak thiyenawa. Ochchara ganakata yanawa nam

    CIVC
    Eclipse cross

    wage ekak ganna
    Athatama CIVIC CHR deken thamai anyhimata CHR select kale. Civic nm 120-140 range eke yanava.

    මෙන්ටෙන් කොස්ට් එක වැඩි
    තෙල් කරන්නෙ නැ හයිවෙ 14 වගෙ ලග නම් 10 වගෙ
    පලවෙනි වාහනෙන් තමයි දෙවල් ඉගෙන ගන්නෙ වාහන ගැන
    ගරාජ් ගානෙ ගිහින් පාට්ස් දාල සර්විස් කරල
    70ක් දුවල කියන්නෙ 2017 කියන්නෙ අනිවා දැන් පාට්ස් රිප්ලෙස් කරන්න ඔනෙ
    බ්‍රෙක් පැඩ්ස් හබ් රේසර් ටයර් ලින්ක්ස්
    ඔවගෙ ගනන් ඇහුවම පිස්සු හැදෙනව
    Alto ekath 35+ vage yanne. Toyota notmal vehicle pava 75+ vage yanne bro. Ekai mn hithuve akamathi ekakata vadipura gevala yanavata vada kamathi deta vadipura gevala giyath padu na kiyala. Ane mnda. Dn mokakda vage. Mara guilt ekak thiyenne
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 3:42 PM
     
    • Like
    Reactions: Thilantdm

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,577
    1,649
    113
    පලවෙනි වාහනේනම් තමයි . මේකට නොයාඉන්න හේතුව මොකක්ද බ්‍රෝ.
    civic, chr dekama eka level wage yanne. Chr poddak ganan wadi. maintain dekema eka wage. parts tyre price and etc. ida nam civic eke thinne athule. CHR eke pitipassa poddak amarui kiyanawa passengerta. Option nam same wage dekema. habai Civic eka interior eka tikak lassanai wage. mata.

    Umbata economy lokuma aulk nathnm
    bearing 45-50
    tyre 45-50
    break pad genuin 60-80 athare wage thamai yanne. Normal service ekak 25n wage karaganna puluwan. thel nam 10-12 wage thamai.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    140 ට වගේ ගානකට තමා අපිත් ගත්තේ.අපිටනම් අවුලක් උනේ නෑ kdh එක දුන්නේ 1.05 කට 2008 එකක්.අවුරුදු 8ක් නෙමේ 30ක් ගියත් toyota toyota ම තමා.
    ❤ you bro
     

    Podinilame

    Well-known member
  • Mar 5, 2023
    2,383
    1,688
    113
    wanathamulla
    2017 75000km විතර තියෙන CHR වාහනයක් දැන් යන්නෙ ලක්ශ 140 ට වගේ. මේ ගනන් ඉස්සරහට අඩු වෙයිද? නැත්නම් මේවගේ එකක් මේ ගානට වටිනවාද?
    අරගෙන ලෙඩ ගොඩකට වගේ කරගහන්න වෙයිද අවුරුදු 8ක් විතර පරන නිසා.
    Adu wenawa nam hondai ban Dan yanne 1.60-1.75

    Danata salli tiyan inna bro. JPY eka sahena down wela nisa adu wenna puluwan kiyala hithenawa (unless they change taxes)
    Iwasapan machan naththam passe lost wenne laksha walin
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 5:27 PM
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,001
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    C-HR family vehicle ekam hatiyata nam ganne pawule aya rear seat ekata naggala balala ganna. mata nam interior space madi. injector issues apu ewa thiyenewa. ewa genuine parts walin replace karala nam awlak ne.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    CHR eka lassana wahanayak😍
    ලස්සන උනාට practical නෑ බං වාහනේ. ඕකෙ පිටිපස්සෙ ශීට් එකේ දුර ගමනක් ගිහිං බලපන්කො. පැක් වෙලා වගේ දැනෙන්නෙ පිටිපස්සෙ ශීට් එකම. වැගන් ආර් එකේ පිටිපස්සෙ ශීට් එකේ උනත් ඊටවඩා ඉඩ තියන ගතියක් දැනෙනවා. අනික පිටිපස්සෙ windows වලට හුකලා තියෙන්නෙ design එකෙන්ම මෙලෝ මගුලක් බලන්න බෑ යන ගමන්. තනිකර හිරවෙච්ච චොර ෆීලිං එකක් එන්නෙ දුර ගමනක් යනකොට පිටිපස්සෙ ශීට් එකේ. යටත් ටිකක් වදින සීන් එකක් තියනවා ඔය රේන්ජ් එකේ honda vezel වගේ අනිත් වාහන එක්ක බැලුවම. හැබැයි ඉස්සරහා ශීට් දෙකේනම් සැප පහසුවයි වයිබ් එකයි පට්ට. පිකප් එක driving plesure එක, ලුක් එකත් සුපිරි. ඒත් අර කිව්ව කේස් ටික නිසා මට නං සෙට් නෑ වාහනේ ෆැමිලි යූස් එකට ගන්න බලන නිසා
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,608
    8,860
    113
    මමත් වහනයක් ගන්න කියලා හිතාගෙන සල්ලි ටිකක් ඉතුරු කරා.. දැන් ඒ හීනෙ අත ඇරලා money market account එකකට ඒ ටික දැම්ම..
    මට හිතෙන්නේ මේ කියන ගණන් වලට වාහන අරගෙන නඩත්තු කරනවට වැඩිය ලාබයි ටැක්සි වල යන එක..
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    140 ට වගේ ගානකට තමා අපිත් ගත්තේ.අපිටනම් අවුලක් උනේ නෑ kdh එක දුන්නේ 1.05 කට 2008 එකක්.අවුරුදු 8ක් නෙමේ 30ක් ගියත් toyota toyota ම තමා.
    මොකද පොන්නයෝ ටික හිනා වෙන්නේ🙄.
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    2017 75000km විතර තියෙන CHR වාහනයක් දැන් යන්නෙ ලක්ශ 140 ට වගේ. මේ ගනන් ඉස්සරහට අඩු වෙයිද? නැත්නම් මේවගේ එකක් මේ ගානට වටිනවාද?
    අරගෙන ලෙඩ ගොඩකට වගේ කරගහන්න වෙයිද අවුරුදු 8ක් විතර පරන නිසා.
    ඔක usa වල $5000 ට යනවා, තව අඩු වෙයි!
     
    • Wow
    Reactions: wissnshaftler

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    CHR is a bloated uncomfortable sht car. Better go for a sedan or a proper crossover
     
    Last edited:

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ලංකාවේ වැඩිවෙච්ච දේවල් වල ගණන් අඩුවෙයි කියලා හිතන්න එපා.ඩොලර එක රුපියලට බැස්සත් ඔව්වගේ ගණන් දහයෙන් එකක්වත් අඩුවෙන්නේ නැහැ
    Ovu lankave evun rata hadanna gihin Dan hama ekama bus eken yanava
     
    • Sad
    Reactions: NRTG

    Podinilame

    Well-known member
  • Mar 5, 2023
    2,383
    1,688
    113
    wanathamulla
    Ovu lankave evun rata hadanna gihin Dan hama ekama bus eken yanava
    Ai ape 69 lasseta oni unane rata bera ganna eken thamai okkoma une

    import patan gattama CHR 74 ta ganna puluwan :P
    Wenna ba 10 m paninawa
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 9:36 PM

    CHR wahane hodai bt pitipasse yana unta nm henama awl
    Ow wagon r tharam wath leg space na
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 9:37 PM
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    aussie waren . brand new 2024 -87 lak wage wenne. 140-87 = 53 laks iturui. PR dapan oya ganen ielts karala :lol: