Coca-Cola ප්‍රචාරක දැන්වීම් ඉතිහාසය අවු:130ක සිට

menaka60

Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    ane manda bn agata hoda na kiyala dana danath pewenawa bn coca-cola...
    kanna kadekata giyoth ganennema ekane bn anith ewa bonna hithenne na a wage welawata
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,614
    21,196
    113
    Panadura
    11.gif
    11.gif
    11.gif

    TFS!
    You must spread some Reputation around before giving it to rock pora again.
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    mokaa monawa keewath oke waradak thiyanawanam newathila neda boru kiyanne mokada mamath maara asa drink ekak thamai coca-cola kiyanne. dawasa gaanema ekak bonawa den mokada mess eke thiyala thiyanwa one tharam matanam age bara wedi welawath wena monawath welawath nehe.
    e unaeta davasa gane bonna epa bn,mn dakka dath set ekakata meva dala thiyala gannava,dath set eka kudu vela thibba bn
    mona de unath onavata vada honda na bn :P


    ane manda bn agata hoda na kiyala dana danath pewenawa bn coca-cola...
    kanna kadekata giyoth ganennema ekane bn anith ewa bonna hithenne na a wage welawata

    mage yaluwekge gf ge akka maruna bn oka onawata wadiyen bila aurudu ganaka idan..
    eka thama bn
    ithin kohomada bn hariyatama kiyanne meva hinda maruna kiyala :D


    11.gif
    11.gif
    11.gif

    TFS!
    You must spread some Reputation around before giving it to rock pora again.

    awlk na machooooo








    comments n reps dipu hamotama thanx machanlaaaaaaaa
    ubala okkotama rokage hadapiri mevva eka ah :P:P
     

    manulasj

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    1,716
    199
    63
    සන්ටගේ රතු සහ සුදු වර්ණ තියෙන නිසා එයාවත් නියෝජිතය්විදියට මෙයාල වෙළඳ දැන්වීම් වලට ගත්තලු
    nj72BHm.jpg

    හයියෝ හැමිනෙනවා ..සැන්ටගේ රතු තියන නිසා coca cola ඇඩ් වලට ගත්තා නෙමේ ...උන්ගේ න්ගේ මුල් කාලේ advertising කරේ මැකේන්ලා උන් තාම සැන්ටව රතු පාට කරේ මොකද coca cola උ කෝපරේට් කලර් එක රතු නැත්නම් ඇත්ත සැන්ට කොළ පාට..අනික අද දකින අාතල් එකේ නට නට ආතල් දෙන සැන්ටව නිර්මාණය කරේ මැකේන්ලා coca cola එකට ..
     

    manulasj

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    1,716
    199
    63
    advertising අතින් coca cola වලට challenge කරන්න කවුරුවත් නැති තරම් මම project එකක් කරා උන්ගේ advertising and social acceptance ගැන for MA මේකත් උන්ගේ හොද කැම්පෙන් එකක් හලෝ හැපිනස්

     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    A. සිරියා;20109984 said:
    api gewanne athule thiyana de ta neme brand ekata
    Ela TFS machan 5+
    elakiri thanx machoo :)




    එල එල බන් :)

    elakiri machanlaaa :)

    හයියෝ හැමිනෙනවා ..සැන්ටගේ රතු තියන නිසා coca cola ඇඩ් වලට ගත්තා නෙමේ ...උන්ගේ න්ගේ මුල් කාලේ advertising කරේ මැකේන්ලා උන් තාම සැන්ටව රතු පාට කරේ මොකද coca cola උ කෝපරේට් කලර් එක රතු නැත්නම් ඇත්ත සැන්ට කොළ පාට..අනික අද දකින අාතල් එකේ නට නට ආතල් දෙන සැන්ටව නිර්මාණය කරේ මැකේන්ලා coca cola එකට ..
    :D :D
    thanx macho meka kivvata.mn meva tika gaththa thana thibbe ehemai bn.
    dan uba kivvata passe mn hoyala baluvama dakke coca cola hinda pata venas vela kiyala
    habai kalin thibila thiyenne kola nemei Tan kiyana ehemath nathnm dumburu patata huru patinlu
    kohoma hari thanx machan meka kivvata :D
    http://www.coca-colacompany.com/stories/coke-lore-santa-claus/

    advertising අතින් coca cola වලට challenge කරන්න කවුරුවත් නැති තරම් මම project එකක් කරා උන්ගේ advertising and social acceptance ගැන for MA මේකත් උන්ගේ හොද කැම්පෙන් එකක් හලෝ හැපිනස්

    ow eka aththa bn,ehema ithin vena eke pudumayak nane bn,koi kale indanda meka thiyenava kiyanne :D

    නියමයි මචෝ. එල
    elakiri machooo :)
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    This proves only one thing. We are gullible for advertising gimmicks. Isnt it an insult to human intelligence. If people can be fooled by such advertising the incentive is not to improve the product , but to improve advertising.
    I think this is because of the traditional advertising had only paid medium and they were expensive. So, the sensible people could not air their views as freely as now , using social media.
    This shows that any bad product can capture global market through advertising. Why cant we use the same lesson to promote Tea, Tourism -Sri Lanka, and good things like peace, loving kindness etc.