e unaeta davasa gane bonna epa bn,mn dakka dath set ekakata meva dala thiyala gannava,dath set eka kudu vela thibba bnmokaa monawa keewath oke waradak thiyanawanam newathila neda boru kiyanne mokada mamath maara asa drink ekak thamai coca-cola kiyanne. dawasa gaanema ekak bonawa den mokada mess eke thiyala thiyanwa one tharam matanam age bara wedi welawath wena monawath welawath nehe.

ane manda bn agata hoda na kiyala dana danath pewenawa bn coca-cola...
kanna kadekata giyoth ganennema ekane bn anith ewa bonna hithenne na a wage welawata
eka thama bnmage yaluwekge gf ge akka maruna bn oka onawata wadiyen bila aurudu ganaka idan..
![]()
![]()
![]()
TFS!
You must spread some Reputation around before giving it to rock pora again.


සන්ටගේ රතු සහ සුදු වර්ණ තියෙන නිසා එයාවත් නියෝජිතය්විදියට මෙයාල වෙළඳ දැන්වීම් වලට ගත්තලු
![]()
elakiri thanx machooA. සිරියා;20109984 said:api gewanne athule thiyana de ta neme brand ekata
Ela TFS machan 5+

bump
එල එල බන්

හයියෝ හැමිනෙනවා ..සැන්ටගේ රතු තියන නිසා coca cola ඇඩ් වලට ගත්තා නෙමේ ...උන්ගේ න්ගේ මුල් කාලේ advertising කරේ මැකේන්ලා උන් තාම සැන්ටව රතු පාට කරේ මොකද coca cola උ කෝපරේට් කලර් එක රතු නැත්නම් ඇත්ත සැන්ට කොළ පාට..අනික අද දකින අාතල් එකේ නට නට ආතල් දෙන සැන්ටව නිර්මාණය කරේ මැකේන්ලා coca cola එකට ..


ow eka aththa bn,ehema ithin vena eke pudumayak nane bn,koi kale indanda meka thiyenava kiyanneadvertising අතින් coca cola වලට challenge කරන්න කවුරුවත් නැති තරම් මම project එකක් කරා උන්ගේ advertising and social acceptance ගැන for MA මේකත් උන්ගේ හොද කැම්පෙන් එකක් හලෝ හැපිනස්

elakiri machoooනියමයි මචෝ. එල
