computer parts

jayalathjayath

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    401
    869
    93
    දැනටමත් ගනන් ගිහිල්ලා තියෙන computer parts තවත් ගනන් යයිද ඉස්සරහට. නැත්තන් මාස හතරකින් හයකින් වගේ අයේ ගනන් බහිද?
    කොරෝනා එන්න කලින් මුලු බිල්ඩ් එකටම ගිය ගානට වඩා 12000 වැඩිපුර යනවා දැන්. :baffled:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    sirawata mun supply nathi nisa ganan ussanne
    mata hitenawa thawa ganan yay kiyala, import restrictions tiyanawa neda?
    aniwa supply thawa adu unama kela wenawa

    anika rupiyala danata 185 hira wela tiyenne, oka thawa wedi unot eth ganan yanawa
     
    • Like
    Reactions: jayalathjayath

    jayalathjayath

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    401
    869
    93
    sirawata mun supply nathi nisa ganan ussanne
    mata hitenawa thawa ganan yay kiyala, import restrictions tiyanawa neda?
    aniwa supply thawa adu unama kela wenawa

    anika rupiyala danata 185 hira wela tiyenne, oka thawa wedi unot eth ganan yanawa
    ඔව් බන් ශිට් තව ගනන් යයි නේ. ඒත් බන් හදන්න බඩුත් නෑ අපිට ඕන එක. :no::no:

    ddr3 8gb used 8400k hithahanko :lol:

    5000 වගේ නේ තිබ්බේ :baffled:
     

    jayalathjayath

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    401
    869
    93
    Danma ganin ganna ekak.. nathnam auruddak 2k balan inna wei adu wenakan :baffled:
    පපුවත් මොකද්ද උනා :baffled:

    Currently you might find them cheap because the products are currently in stock. But in future, means for the next 2–3 years in they will get expensive. Due to the shutting down of factories in china where most of the computer parts are made due to fears of virus. New Parts are either not made or are made in an slow and scarce quantity. So you can too think that it will take time for people of earth and china to get back to their work and start the production of parts, it will take so much time. But until then parts amounts will go scarce and prices will rise high. Products will get expensive.
     
    Last edited: