bumps...
miyuru4u Well-known member Jan 18, 2007 31,897 10,495 113 In the eyes of my girl Jul 8, 2012 #21 bumps... Reactions: shashikaxp
shashikaxp Well-known member Apr 12, 2009 813 195 63 Jul 8, 2012 #22 miyuru4u said: bumps... Click to expand... thnx bro ++
mudrana Member Jan 29, 2007 16,995 1,313 0 50හෙ පන්තියේ Jul 9, 2012 #23 Pink panther said: Oke UPS 1, Sub 1 ehema thiyanne koheda... Click to expand... Sub, Printers wage eewa CPU ehath ekkama thiyanna honda nehe. aawaya jerk eka processor ekata honda nehe. koi weleth Sub, Printer eka CPU ekata wen wenna thiyanna. a ekkama UPS eka polawata gaawenna thiyanna. eeke heat eka pulawata absorb wena widhihata.
Pink panther said: Oke UPS 1, Sub 1 ehema thiyanne koheda... Click to expand... Sub, Printers wage eewa CPU ehath ekkama thiyanna honda nehe. aawaya jerk eka processor ekata honda nehe. koi weleth Sub, Printer eka CPU ekata wen wenna thiyanna. a ekkama UPS eka polawata gaawenna thiyanna. eeke heat eka pulawata absorb wena widhihata.
Metalingus Well-known member Dec 2, 2011 3,227 627 113 Jul 9, 2012 #25 Pink panther said: Oke UPS 1, Sub 1 ehema thiyanne koheda... Click to expand... කකුල් දෙක උඩලු මචන් Reactions: shashikaxp
shashikaxp Well-known member Apr 12, 2009 813 195 63 Jul 9, 2012 #26 910 said: බම්ප් Click to expand... Metalingus said: කකුල් දෙක උඩලු මචන් Click to expand... tnx ++
coollifestyle4u Well-known member Jun 16, 2008 39,931 2,501 113 .:මහනුවර:. Jul 9, 2012 #27 මචන් උඹේ එල්.සි.ඩි. එකේ සයිස් එක කිය ද ? අගල් 22 එල්.සි.ඩි. එකක් ඒ හරියේ සෙට් වෙන්න ඉද ඇති වෙයි නේ.. අලුතින් ගන්න ඉන්න එකෙක් ඒ ගැනත් සැලකිලිමත් වෙයි නේ..
මචන් උඹේ එල්.සි.ඩි. එකේ සයිස් එක කිය ද ? අගල් 22 එල්.සි.ඩි. එකක් ඒ හරියේ සෙට් වෙන්න ඉද ඇති වෙයි නේ.. අලුතින් ගන්න ඉන්න එකෙක් ඒ ගැනත් සැලකිලිමත් වෙයි නේ..
mudrana Member Jan 29, 2007 16,995 1,313 0 50හෙ පන්තියේ Jul 9, 2012 #29 kauruth ganne nathi paatai neda. onna magen bump Reactions: shashikaxp
dgvirajm Well-known member May 8, 2009 6,381 462 83 සයිබර් අවකාශයේ Jul 9, 2012 #31 BumP! Reactions: shashikaxp
shashikaxp Well-known member Apr 12, 2009 813 195 63 Jul 9, 2012 #32 dgvirajm said: BumP! Click to expand... mudrana said: kauruth ganne nathi paatai neda. onna magen bump Click to expand... thnx kollo ++
dgvirajm said: BumP! Click to expand... mudrana said: kauruth ganne nathi paatai neda. onna magen bump Click to expand... thnx kollo ++
shashikaxp Well-known member Apr 12, 2009 813 195 63 Jul 12, 2012 #34 Miami-Vice said: bump Click to expand... chami_84 said: bump Click to expand... thnx ++