capithan nakuta

Junior member
  • Jun 25, 2013
    231
    16
    18
    gampaha
    :rofl:Machan la mama Me para 2nd time AL liyala inne.:rofl:

    Numerology_Courses.jpg


    Mata Hoda Course ekak Karanna one
    Athe Tiyenne 2Lakz wage thama
    Mama Mathz kale

    Campus Sure ekak tiyanwa
    Ethakam Karann Course ekak kiyapanlako
    English Nathuwa
     
    Last edited: