:rofl:Machan la mama Me para 2nd time AL liyala inne.:rofl: Mata Hoda Course ekak Karanna one Athe Tiyenne 2Lakz wage thama Mama Mathz kale Campus Sure ekak tiyanwa Ethakam Karann Course ekak kiyapanlako English Nathuwa