Hey brothers need a little advice. මේකයි සීන් එක, selan bank එකෙන් මේ වගේ offer එකක් යනවා.
Pay with Ease with your Seylan Cards! 0%, 36 Months Instalment Plans available for transactions above Rs.100,000 up to 3 Million. No processing fees or hidden charges. No restrictions on the number of transactions. Valid from 20 Sept until 31 Dec 2025.
මට එක්තරා item එකක් ගන්න ඕනි. නමුත් ඒ අදාල shop එකේ card payment නෑ. මට වෙන කඩේකින් fake payment එකක් කරලා cash ගන්න තමා බලන්නෙ. මෙහෙම කරපු අය ඉන්නවද?
එතකොට ඒ කඩේට පාඩුවක් වෙනවද? මෙහෙම කරලා තියෙන අයගෙන් උපදෙසක් අවශ්යයි.
Pay with Ease with your Seylan Cards! 0%, 36 Months Instalment Plans available for transactions above Rs.100,000 up to 3 Million. No processing fees or hidden charges. No restrictions on the number of transactions. Valid from 20 Sept until 31 Dec 2025.
මට එක්තරා item එකක් ගන්න ඕනි. නමුත් ඒ අදාල shop එකේ card payment නෑ. මට වෙන කඩේකින් fake payment එකක් කරලා cash ගන්න තමා බලන්නෙ. මෙහෙම කරපු අය ඉන්නවද?
එතකොට ඒ කඩේට පාඩුවක් වෙනවද? මෙහෙම කරලා තියෙන අයගෙන් උපදෙසක් අවශ්යයි.


Ganna deyak nathnam Foodcity bill ekath danawa 24 months pay karanna