Nahane ANY merchant ANY items.
Mama Aliexpress item aran thiyenawa EMI dalaGanna deyak nathnam Foodcity bill ekath danawa 24 months pay karanna
![]()
මගේ සෙලාන් කාඩ් එක තියෙන්නෙ ඒකෙ කෝල් සෙන්ටර් කතා කරලා ඉන්ස්ටෝල්මන්ට් හදාගත්තොතින් උන්ගෙ කන්වීනියන්ස් ෆී එකක් ඇඩ් වෙනවාehema ekak na bn. mama lagadi pc ekak gaththa e offer eken.
shop eke un add karapu 2% withrayi. wena fees mokuth na
හැබැයි ඉඳලා හිටලා ශොප් තියනවා ශොප් එකෙන්ම ඉන්ස්ටෝල්මන්ට් දෙන ඒවා, ඒව නං අවුලක් නැහැ.
Ganna deyak nathnam Foodcity bill ekath danawa 24 months pay karanna