***you have been warned this thread may contain SPOILERS***
Dark (Netflix series) බලලා තියෙන කට්ටිය කතාවෙ හොඳ නරක ගැන මේකෙ කතා වෙමු. තවම බලපු නැති අය සහ බලන්න ඉන්න අය මේ ත්රෙඩ් එක ගැබුරට කියවන් යන්න එපා. කතාව spoil වෙයි. එහෙම වුණාම කතාවෙ තියෙන කුතුහලය, ආතල් එක නැති වෙනවනේ. දැනට පළවෙනි සීසන් එක මම බැලුවා. ආයෙ සුපිරි තමයි. කතාව බලපු නැති අය බලන්න. මේක ටිකක් විතර mind fuck වෙන TV series එකක්. සම්පූර්ණ series(1,2,3) එකම build up කරල තියෙන්නෙ time travelling සිද්ධි, සිද්ධාන්ත ඇතුලත් කරලා. මේක sci-fi, mystery, drama category වලට ගන්න පුළුවන්. පහළින් මම trailer එක දාන්නම්. බලපු අය,බලන අය, බලන්න ඉන්න අය මේ ත්රෙඩ් එකට සෙට් වෙන්න.
Spoiler Alert! Do not read below If you haven't watched the season one yet completely,
Mikkel Nielsen වර්ථමානයෙන් (2019) අතීතයට (1986) ගිහිල්ලා Hannah Kahnwald ට හිකුවා නම් Jonas Kahnwald ඒ වෙනකොටත් Mikkel නැති වෙන වෙලාවෙ(1986ට යන වෙලාවෙ) Jonas එතකොටත් ඉන්නෙ කොහොමද ? මම කියන්නෙ වර්ථමානයෙන් අතීතයට ගිහින් බලපෑමක් කරන්න කලින්(Mikkel, Hannahට හුකන්න කලින්) Jonas ඉන්නෙ කොහොමද ? මම තාම සීසන් 1 විතරයි බැලුවෙ. මේක circle එකක් විදිහට සමහර විට සම්භන්ධ වෙන්නත් පුළුවන්. බලමු..
බලපු කෙනෙක් මගේ ප්රශ්ණෙට උත්තරයක් දෙන්න. ගුඩ් ලක් ගයිස්. ඔයාල හැමෝටම සුභම සුභ දවසක්.
Last edited:

