oka TDD sim only .. unlock karala use karanna adahasak nathnan ganna

B310s eka thamai bn un dipu router walin hodma eka mata nan. okath huawei nisa ZLT walata ehema wada nan hoda athi.. mn use karala na okaB310s eka wage speed hondayida dialog walata ?
P25 ekak aran epa wela inne![]()
machn B310 eka unclock karala use karnna puluwan dialog router eka normal GSM sim dala use karnna puluwanda ?oka TDD sim only .. unlock karala use karanna adahasak nathnan ganna
b310s 925 modal 1 unlock karata home broadband sim only mcn use karanna puluwanmachn B310 eka unclock karala use karnna puluwan dialog router eka normal GSM sim dala use karnna puluwanda ?
b310s 925 modal 1 unlock karata home broadband sim only mcn use karanna puluwan
b310s -927 moble 1 unlock karoth onima sim 1k puluwan
ela man balannam ethkota 4G unlimited pack daganna puluwan neh mobile sim puluwan unoth. apita unlock kara ganna puluwanda ?