Dialog Broadband prepaid හරි postpaid හරි devices නැතුව sim එක විතරක් ගන්න ක්රමයක් තියෙනවා. දැනගන්න ඕන අය ඉන්නවද?. Reply කරනවා.
Kiyanna balanna hasanka kohomada kiyalaDialog Broadband prepaid හරි postpaid හරි devices නැතුව sim එක විතරක් ගන්න ක්රමයක් තියෙනවා. දැනගන්න ඕන අය ඉන්නවද?. Reply කරනවා.
මුලින්ම තමන්ට ඔනෙ package එක තියෙන බිල ගෙවල නැතුව disconnect වුන connection එකක් හොයාගන්න ඕනෙ. එයා ලගම යාලුවෙක් වෙන්නත් ඕනෙ. Device එක ඕනෙ නෑ. Device එක නැති වෙලා උනත් කමක් නෑ. එයාට id එක පෙන්නල sim එක ගන්න පුලුවන්. හිග මුදල ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනෙ නෑ. 2000ක් විතරක් ගෙව්වම ඇති. PRP(space)broadband number ගහල 154 ට යවල ඒ offer එකට ඒ connection එක eligible ද කියල මුලින්ම බලන්න. පස්සෙ eligible නම් ''Thank you for your confirmation. Your connection will be activated within 24 hrs." මේ msg එක එනවා. එහෙම ආවම ඕනෙ නම් call එකකුත් දීල confirm කරන් 2000 ගෙවන්න. දැන් අර යාලුවට sim එක හම්බෙනවනෙ. ඒක ඔයා අරගෙන unlock කරපු router එකක්ට දාල use කරන්න. ඕනෙ නම් මාසයක් විතර ගිහිල්ල යාලුවගෙන් letter එකක් අරන් තමන්ගෙ නමට හරවගන්න. එහෙම එකක් තියෙන යාලුවෙක් වත් disconnec කල connection එකක් වත් නැත්තං මේක කරන්න බෑ.බම්ප්
මුලින්ම තමන්ට ඔනෙ package එක තියෙන බිල ගෙවල නැතුව disconnect වුන connection එකක් හොයාගන්න ඕනෙ. එයා ලගම යාලුවෙක් වෙන්නත් ඕනෙ. Device එක ඕනෙ නෑ. Device එක නැති වෙලා උනත් කමක් නෑ. එයාට id එක පෙන්නල sim එක ගන්න පුලුවන්. හිග මුදල ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනෙ නෑ. 2000ක් විතරක් ගෙව්වම ඇති. PRP(space)broadband number ගහල 154 ට යවල ඒ offer එකට ඒ connection එක eligible ද කියල මුලින්ම බලන්න. පස්සෙ eligible නම් ''Thank you for your confirmation. Your connection will be activated within 24 hrs." මේ msg එක එනවා. එහෙම ආවම ඕනෙ නම් call එකකුත් දීල confirm කරන් 2000 ගෙවන්න. දැන් අර යාලුවට sim එක හම්බෙනවනෙ. ඒක ඔයා අරගෙන unlock කරපු router එකක්ට දාල use කරන්න. ඕනෙ නම් මාසයක් විතර ගිහිල්ල යාලුවගෙන් letter එකක් අරන් තමන්ගෙ නමට හරවගන්න. එහෙම එකක් තියෙන යාලුවෙක් වත් disconnec කල connection එකක් වත් නැත්තං මේක කරන්න බෑ.
ඔච්චර රෙන්න ඕන නෑ මම දැක්ක අලුතෙන්ම රවුටර් එකත් එක්කම දෙනවා Rs. 1990ට කනෙක්ශන් එක. ඒක ගත්ත නම් මාස කීයක්ද යනකම් ඩේටා වගේකුත් ෆ්රී.මුලින්ම තමන්ට ඔනෙ package එක තියෙන බිල ගෙවල නැතුව disconnect වුන connection එකක් හොයාගන්න ඕනෙ. එයා ලගම යාලුවෙක් වෙන්නත් ඕනෙ. Device එක ඕනෙ නෑ. Device එක නැති වෙලා උනත් කමක් නෑ. එයාට id එක පෙන්නල sim එක ගන්න පුලුවන්. හිග මුදල ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනෙ නෑ. 2000ක් විතරක් ගෙව්වම ඇති. PRP(space)broadband number ගහල 154 ට යවල ඒ offer එකට ඒ connection එක eligible ද කියල මුලින්ම බලන්න. පස්සෙ eligible නම් ''Thank you for your confirmation. Your connection will be activated within 24 hrs." මේ msg එක එනවා. එහෙම ආවම ඕනෙ නම් call එකකුත් දීල confirm කරන් 2000 ගෙවන්න. දැන් අර යාලුවට sim එක හම්බෙනවනෙ. ඒක ඔයා අරගෙන unlock කරපු router එකක්ට දාල use කරන්න. ඕනෙ නම් මාසයක් විතර ගිහිල්ල යාලුවගෙන් letter එකක් අරන් තමන්ගෙ නමට හරවගන්න. එහෙම එකක් තියෙන යාලුවෙක් වත් disconnec කල connection එකක් වත් නැත්තං මේක කරන්න බෑ.
------ Post added on May 18, 2022 at 11:36 PM
මුලින්ම තමන්ට ඔනෙ package එක තියෙන බිල ගෙවල නැතුව disconnect වුන connection එකක් හොයාගන්න ඕනෙ. එයා ලගම යාලුවෙක් වෙන්නත් ඕනෙ. Device එක ඕනෙ නෑ. Device එක නැති වෙලා උනත් කමක් නෑ. එයාට id එක පෙන්නල sim එක ගන්න පුලුවන්. හිග මුදල ඔක්කොම ගෙවන්න ඕනෙ නෑ. 2000ක් විතරක් ගෙව්වම ඇති. PRP(space)broadband number ගහල 154 ට යවල ඒ offer එකට ඒ connection එක eligible ද කියල මුලින්ම බලන්න. පස්සෙ eligible නම් ''Thank you for your confirmation. Your connection will be activated within 24 hrs." මේ msg එක එනවා. එහෙම ආවම ඕනෙ නම් call එකකුත් දීල confirm කරන් 2000 ගෙවන්න. දැන් අර යාලුවට sim එක හම්බෙනවනෙ. ඒක ඔයා අරගෙන unlock කරපු router එකක්ට දාල use කරන්න. ඕනෙ නම් මාසයක් විතර ගිහිල්ල යාලුවගෙන් letter එකක් අරන් තමන්ගෙ නමට හරවගන්න. එහෙම එකක් තියෙන යාලුවෙක් වත් disconnec කල connection එකක් වත් නැත්තං මේක කරන්න බෑ.
------ Post added on May 18, 2022 at 11:37 PM
මම දැක්ක අලුතෙන්ම රවුටර් එකත් එක්කම දෙනවා Rs. 1990ට කනෙක්ශන් එක. ඒක ගත්ත නම් මාස කීයක්ද යනකම් ඩේටා වගේකුත් ෆ්රී.
https://www.dialog.lk/browse/hbb-postpaid-Connection.jsp
Meka man gattaඔච්චර රෙන්න ඕන නෑ මම දැක්ක අලුතෙන්ම රවුටර් එකත් එක්කම දෙනවා Rs. 1990ට කනෙක්ශන් එක. ඒක ගත්ත නම් මාස කීයක්ද යනකම් ඩේටා වගේකුත් ෆ්රී.
https://www.dialog.lk/browse/hbb-postpaid-Connection.jsp
Post paid witaraine. Prepaid denne na ehema.. mama kiwwa widihata kalama post paid parana connections prepaid karala thamai hambenne. Godak aya hoyanne prepaid ewa. Prepaid ekak gannawanam router eka 3,990k wenawa. Aduma 3,490 kata ganna puluwan.ඔච්චර රෙන්න ඕන නෑ මම දැක්ක අලුතෙන්ම රවුටර් එකත් එක්කම දෙනවා Rs. 1990ට කනෙක්ශන් එක. ඒක ගත්ත නම් මාස කීයක්ද යනකම් ඩේටා වගේකුත් ෆ්රී.
https://www.dialog.lk/browse/hbb-postpaid-Connection.jsp
3990 router eka wedak ne, samahara pethi walata signal nehe. Unlock kalat TDD witharayi.Post paid witaraine. Prepaid denne na ehema.. mama kiwwa widihata kalama post paid parana connections prepaid karala thamai hambenne. Godak aya hoyanne prepaid ewa. Prepaid ekak gannawanam router eka 3,990k wenawa. Aduma 3,490 kata ganna puluwan.
Post paid witaraine. Prepaid denne na ehema.. mama kiwwa widihata kalama post paid parana connections prepaid karala thamai hambenne. Godak aya hoyanne prepaid ewa. Prepaid ekak gannawanam router eka 3,990k wenawa. Aduma 3,490 kata ganna puluwan.
