යාලුවනේ. මට කියල දෙනවද ඩයලොග් කනෙක්ශන් එකේදි හැම වෙලාවෙම ෆෝන් එකට එන Alerts deactive කරන හැටි...
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 May 17, 2011 #1 යාලුවනේ. මට කියල දෙනවද ඩයලොග් කනෙක්ශන් එකේදි හැම වෙලාවෙම ෆෝන් එකට එන Alerts deactive කරන හැටි...
Kalindugayan Well-known member Nov 8, 2007 47,111 1,140 113 34 @ Elakiri.com May 17, 2011 #2 Menu > Dialog Services > 077Live > Deactivate
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 May 17, 2011 #3 Kalindugayan said: Menu > Dialog Services > 077Live > Deactivate Click to expand... thank u very very much machooo........mama ehema karala balannam..
Kalindugayan said: Menu > Dialog Services > 077Live > Deactivate Click to expand... thank u very very much machooo........mama ehema karala balannam..
Kalindugayan Well-known member Nov 8, 2007 47,111 1,140 113 34 @ Elakiri.com May 17, 2011 #4 js86 said: thank u very very much machooo........mama ehema karala balannam.. Click to expand...
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 May 17, 2011 #5 Kalindugayan said: Menu > Dialog Services > 077Live > Deactivate Click to expand... eke thiyenne activate kiyala witharane ban...
Kalindugayan said: Menu > Dialog Services > 077Live > Deactivate Click to expand... eke thiyenne activate kiyala witharane ban...
Kalindugayan Well-known member Nov 8, 2007 47,111 1,140 113 34 @ Elakiri.com May 17, 2011 #6 js86 said: eke thiyenne activate kiyala witharane ban... Click to expand... ehenam Activation athulta yanna Activation eka athule thiyenawa Deactivate
js86 said: eke thiyenne activate kiyala witharane ban... Click to expand... ehenam Activation athulta yanna Activation eka athule thiyenawa Deactivate
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 May 17, 2011 #7 Kalindugayan said: ehenam Activation athulta yanna Activation eka athule thiyenawa Deactivate Click to expand... activation select kalama "activation fail, please try again later" kiyala watenawa......
Kalindugayan said: ehenam Activation athulta yanna Activation eka athule thiyenawa Deactivate Click to expand... activation select kalama "activation fail, please try again later" kiyala watenawa......
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 May 17, 2011 #8 me help eka hamba wela thiyenne Dialog customer center ekenma
js86 Member Jan 21, 2011 928 40 0 May 17, 2011 #10 BC_Dilum said: me help eka hamba wela thiyenne Dialog customer center ekenma Click to expand...
RMH Banned Apr 28, 2009 379 62 0 World Wide Web May 18, 2011 #12 MCA DIV DEL & Send to 8892 if not ##002# meka gahalasa normal call ekak ganna widihata ganna ..i think you shall successful deactivation missed call alert service ................
MCA DIV DEL & Send to 8892 if not ##002# meka gahalasa normal call ekak ganna widihata ganna ..i think you shall successful deactivation missed call alert service ................
Kalindugayan Well-known member Nov 8, 2007 47,111 1,140 113 34 @ Elakiri.com May 18, 2011 #13 js86 said: help................... Click to expand... machn ehenam umbe phone eke flash msgs sup karan na wage customer care call karala ethanin o77live deactivate karanna kiyapan
js86 said: help................... Click to expand... machn ehenam umbe phone eke flash msgs sup karan na wage customer care call karala ethanin o77live deactivate karanna kiyapan