Digital Marketing උදව්ව්ක්!!!!!!!!!!!!!!!

dikmon

Well-known member
  • Apr 24, 2025
    299
    306
    63
    මම දැනට IT field එකේ වැඩකරගෙන යනව mainly software & web development.
    මං දැනට social media content create කරන් යනව hobby එකක් විදිහට youtube , fb, tiktok , printerest වල එහෙම. තව මගෙම personal website එකක් කරන් යනවා. මං ඒ අතරෙ ඉගෙනගත්තු දේවල් ටිකක් තියෙනව digital marketing සම්බන්ධව .
    මට DM සම්බන්ධයෙ පිලිවලකට ඉගෙනගන්න ආසාවක් තියෙනව.

    තව මගෙ client කෙනෙක්ගෙ project එක ඉවරවෙලා suggestion එකක් විදිහට digital marketing side එක hadle කරන්න පුලුවන් ද කියල ඇහුවා. මට confidence එක්ක් තිබ්බෙ නැති නිසා මං ඒ අවස්තාවෙ ඒ opportunity එක reject කලා. මට සමහර විට ඉස්සරහට ඒ වගේ අවස්තාවක් ආවොත් බාර ගන්නත් පුලුවන්.( මොකද දැන් හම්බෙන projects ඉස්සරට සාපේක්ෂව අඩුයි. වැල යන අතට මැස්ස ගහන්න තමා තියෙන්නෙ )

    මට දවසට පැය 2-3ක් යොදවල foundation level එකේ ඉදල මේ ගැන පිලිවෙලකට ඉගෙනගන්න ඕනි. දැනට මං තැනින් තැන අහුල ගත්තු පොඩි දැනුමක් විතරයි තියෙන්නෙ.

    මේ field එකේ ඉන්න අය කියනවද මේ සම්බන්ධයෙන් ඉගෙනගන්න හොද online cource එකක්, roadmap එකක් හරි self learning guide එකක් recommend කරන්න පුලුවන් ද ?

    ( මං මේ ගැන ai ගෙනුත් අහල පොඩි research එකක් කරන් ගමන් ඉන්නෙ. ඒත් මේ field එකේ ඉන්න අයගෙන්ම solution එකක් හම්බුනානම් හොදයි 🙂)
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    989
    544
    93
    digital marketing
    digital marketing කියන්නේ ඔයා හදන product/service එක ඒ පිළිබඳව නොදන්නා මිනිසුන්ගේ අවධානයට අවබෝධයට ලක්කොට එය ඔවුන්ගේ භාවිතයට ගන්න පෙළඹවීම කිරීම
    වෙන විදියකට කියනවා නම් ඔබ හඳුන්වාදෙන product/service එක මුදල් බවට පත් කරගැනීම දක්වා කරන පෙළඹවීම social media හරහා.

    දැන් මිනිස්සු ගොඩක් කට්ටිය කරන්නේ social media campaign. කොහොමද reach, engagement එක ගන්නේ ගන්නේ ආදී වශයෙක් කරන වැඩේ.. ඒකට ඔයාට social media platform providersලගේ documentations, guides කියවල කරගන්න පුළුවන්. නැතන් සල්ලි විසිකරලා boost, paid advertisement කරගන්න පුලුවන්...
    එහෙම කරන එක marketting නම්මොනව කරන්න බැරිද?
    social media campaign වලින් ඇතිවෙන්නේ
    බොහෝවිට click, share රැල්ලක් පමණයි..

    මිනිසෙකුගේ මනසට කතා කරල පොළඹවාගැනීම.. මේකට මිනිස්සුන්ගේ කාලීන අවශ්‍යතාවය මානසික මට්ටම වගේ දේවල් ඇතුලත්..
    භාතිය සන්තුෂ් ඉරාජ් සල්ලි තිබ්බට සිංදු කරන්නේ නෑනේ? දැන් එවුන් හූල්ලනවා, ඊරිසියා කරනවා කලාවට යොමු කරන මනසක් නෑ.. ඉතින් කොහොමද සිංදු ඇල්බම් ගහල විකුනන්නේ.. ඉස්සර කොහොමද නේද?

    3% මහා ගානක් වෙලා ආණ්ඩු පිහිටුවේ කොහොමද? දැනුත් කට්ටිය කියන්නේ මොකක්ද? කලින් අය නිසා වාහන ගන්න බැරිඋනා වගේ කතා.. මොකෝ ඒ.. අපේ අයට අයට ජීවිතය හොඳට ගෙවන්න බැරි වුනේ ඇයි කියන එකට උත්තරේ, බැරි වෙච්ච මිනිසුන් හා කලින් පාලකයෝ එක්ක එක්ක සැසඳුවා.. පාලකයාව isloate කළා.. අන්න එතකොට අලුතෙන් වැඩ කරන්න ඕනේ නැ රජය.. පරණ අයට දඬුවම් ඕනේ කියන මානසිකත්වය ඇති කරා ඡන්දය තමන් වෙත ගන්න..
    එහෙම නැතුව හැමෝම කියන අලුතෙන් කරන වැඩ ටික විතරක් කිව්වා නම් මේකත් හුදෙක් කතාවක් විතරයි.. කොහොම කරන්නද කියල හිතල ඡන්දය නොදී ඉන්නවා..

    ඔයාගේ වැඩෙත් එහෙමයි.. හුදෙක් භාණ්ඩ හා සේවාව ගැන පමණක් නම් කියන්නේ, ඔයාගේ භාණ්ඩය සේවාව මුදල් කරන්න බෑ.. නිකන්ම තවත් භණ්ඩයක් හෝ සේවාවක් පමණක් වෙනවා
     
    • Love
    Reactions: dikmon

    dikmon

    Well-known member
  • Apr 24, 2025
    299
    306
    63
    thanks broo, exper waddekwa mention krl sup 1k dunnata

    digital marketing කියන්නේ ඔයා හදන product/service එක ඒ පිළිබඳව නොදන්නා මිනිසුන්ගේ අවධානයට අවබෝධයට ලක්කොට එය ඔවුන්ගේ භාවිතයට ගන්න පෙළඹවීම කිරීම
    වෙන විදියකට කියනවා නම් ඔබ හඳුන්වාදෙන product/service එක මුදල් බවට පත් කරගැනීම දක්වා කරන පෙළඹවීම social media හරහා.

    දැන් මිනිස්සු ගොඩක් කට්ටිය කරන්නේ social media campaign. කොහොමද reach, engagement එක ගන්නේ ගන්නේ ආදී වශයෙක් කරන වැඩේ.. ඒකට ඔයාට social media platform providersලගේ documentations, guides කියවල කරගන්න පුළුවන්. නැතන් සල්ලි විසිකරලා boost, paid advertisement කරගන්න පුලුවන්...
    එහෙම කරන එක marketting නම්මොනව කරන්න බැරිද?
    social media campaign වලින් ඇතිවෙන්නේ
    බොහෝවිට click, share රැල්ලක් පමණයි..

    මිනිසෙකුගේ මනසට කතා කරල පොළඹවාගැනීම.. මේකට මිනිස්සුන්ගේ කාලීන අවශ්‍යතාවය මානසික මට්ටම වගේ දේවල් ඇතුලත්..
    භාතිය සන්තුෂ් ඉරාජ් සල්ලි තිබ්බට සිංදු කරන්නේ නෑනේ? දැන් එවුන් හූල්ලනවා, ඊරිසියා කරනවා කලාවට යොමු කරන මනසක් නෑ.. ඉතින් කොහොමද සිංදු ඇල්බම් ගහල විකුනන්නේ.. ඉස්සර කොහොමද නේද?

    3% මහා ගානක් වෙලා ආණ්ඩු පිහිටුවේ කොහොමද? දැනුත් කට්ටිය කියන්නේ මොකක්ද? කලින් අය නිසා වාහන ගන්න බැරිඋනා වගේ කතා.. මොකෝ ඒ.. අපේ අයට අයට ජීවිතය හොඳට ගෙවන්න බැරි වුනේ ඇයි කියන එකට උත්තරේ, බැරි වෙච්ච මිනිසුන් හා කලින් පාලකයෝ එක්ක එක්ක සැසඳුවා.. පාලකයාව isloate කළා.. අන්න එතකොට අලුතෙන් වැඩ කරන්න ඕනේ නැ රජය.. පරණ අයට දඬුවම් ඕනේ කියන මානසිකත්වය ඇති කරා ඡන්දය තමන් වෙත ගන්න..
    එහෙම නැතුව හැමෝම කියන අලුතෙන් කරන වැඩ ටික විතරක් කිව්වා නම් මේකත් හුදෙක් කතාවක් විතරයි.. කොහොම කරන්නද කියල හිතල ඡන්දය නොදී ඉන්නවා..

    ඔයාගේ වැඩෙත් එහෙමයි.. හුදෙක් භාණ්ඩ හා සේවාව ගැන පමණක් නම් කියන්නේ, ඔයාගේ භාණ්ඩය සේවාව මුදල් කරන්න බෑ.. නිකන්ම තවත් භණ්ඩයක් හෝ සේවාවක් පමණක් වෙනවා
    ow brother oya kiy de atta. marketing psychology side 1t follow karanna wenawa. thanks for your answer brother
    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 8:05 AM

    thank you so much brother. godak watinawaa mewa share kalat. Again thank you so much❤️
    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 8:17 AM
     
    • Love
    Reactions: Kolama