Guys මේ දවස්වල dine-in යන්න පුළුවන් hotels මොනවද??? ගොඩක් ඒවා වහලා නේද??? කවද වගේ open කරයිද???
D Deshan_DD Member Feb 13, 2019 26 5 3 Jun 13, 2020 #1 Guys මේ දවස්වල dine-in යන්න පුළුවන් hotels මොනවද??? ගොඩක් ඒවා වහලා නේද??? කවද වගේ open කරයිද???
S sandeepasa Active member Aug 31, 2007 287 57 28 Jun 14, 2020 #2 Godak ewwa dan open. Tourism board registered ewwa