මචන්ලා මගේ පිසී එකේ win xp/win 7 os 2ම තියෙනවා.win xp වලදි විජිඑ කාඩ් එකේ direct x එලටම වැඩ.එත් win 7 වලදි direct x ඉන්ස්ටෝල් කරන්න බෑ. විජිඑ කාඩ් එක (nvidia gf 9300 gs). එහෙම වෙන්නේ ඇයි කොල්ලනේ....?මේකට මොකද කරන්නේ.....?
ඕව් මචෝ එතකොට direct x නෑ කියනවා එත් ඉන්ස්ටෝල් කරන්න බෑ

www.nvidia.com eken mulin drivers aran ewa install karanna.eta passe nvidia forceware ekath aran ekath install karanna.eta passe direct x net eken aran install karala balanna.

e kiyanne game eka install karannath issella direct x naha kiyanawada /?![]()
www.nvidia.com eken mulin drivers aran ewa install karanna.eta passe nvidia forceware ekath aran ekath install karanna.eta passe direct x net eken aran install karala balanna.
ඔව් මචෝ
http://www.down-dll.com/dll/d/d3dx9_43.dll.zip
eka thama machan...
mamah me preda Hydrophobia Prophecy game eka play karanna gaththama kiuwa ara dx39_43 mokakda file ekak missing kiuwa,,,mama ita passe
menna me link ekata gihin lDl kara ita passe wada
http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_43-dll-not-found-missing-error.htm