direct x help....

rukshan0000

Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,549
    5,570
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මචන්ලා මගේ පිසී එකේ win xp/win 7 os 2ම තියෙනවා.win xp වලදි විජිඑ කාඩ් එකේ direct x එලටම වැඩ.එත් win 7 වලදි direct x ඉන්ස්ටෝල් කරන්න බෑ. විජිඑ කාඩ් එක (nvidia gf 9300 gs). එහෙම වෙන්නේ ඇයි කොල්ලනේ....?මේකට මොකද කරන්නේ.....?
     

    chamil32

    Well-known member
  • Dec 5, 2009
    17,020
    1,696
    113
    Matara
    www.nvidia.com eken mulin drivers aran ewa install karanna.eta passe nvidia forceware ekath aran ekath install karanna.eta passe direct x net eken aran install karala balanna.

    eka thama machan...
    mamah me preda Hydrophobia Prophecy game eka play karanna gaththama kiuwa ara dx39_43 mokakda file ekak missing kiuwa,,,mama ita passe

    menna me link ekata gihin lDl kara ita passe wada

    http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_43-dll-not-found-missing-error.htm