Dollar income එකක් හදාගන්න උපදෙසක් ඕනෙ !

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    76dea8c0-afea-4cd7-bd6c-f5b534203a5a_1200x630.png


    🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
     
    • Love
    • Haha
    Reactions: MASTERMAX and corn

    corn

    Active member
  • Feb 9, 2019
    100
    36
    28
    Ow aniwaren
    Meka patta..puluwan nam data recovery side ekath igena ganin..mara demand ekak tyne..
    මට පොඩ්ඩක් දැනගන්න පුලුවන්ද ඉස්සරහට එන SSD ඩ්‍රයිවර්ස් වලත් ඩිස්ක් ඩ්‍රයිව්වල වගේ ඩේට රිකවර් කරන්න පුලුවන්ද කියල ! මොකද SSD එකක් පිච්චුනානම් ඒක ඉවරයිනෙ !

    Hoda prasnayak 🙃
    තොගෙ ෆැමිලි බිස්නස් එකනෙ ඒක.


    138 bas wagee thamaa, kochchara thibbath senaga. Issara nam.
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:55 PM
    thankz mama balannam eka apahu !
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 10:16 PM

    ov habayi oka porn valata hadapu site ekakma nemeyi neda!




    Link:


    Code:
    https://www.facebook.com/photo/?fbid=508810834725696&set=a.407385564868224

    thank you ! note karagaththa !

    1. SEO + google AdSense

    2. Trading (Crypto)
    thankz bro! crypto nm danata karanava araka patan ganna ganna one
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 10:20 PM

    up
    ------ Post added on Jan 25, 2023 at 3:56 AM
     
    • Love
    Reactions: EdNygma

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    සේල්ස් ෆීල්ඩ් එකේ තමා එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන්නෙ !
    දැනට තියෙන්නෙ ක්‍රිප්ටො වලින් සතියට එන 1$-3$ක් වගේ ගානක්,
    අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න දවසට පැය 6ක් යොදවන්න පුලුවන්,

    i7 256 SSD 4gb ram laptop එකක් තියනවා !
    මේ තියනවට අමතරව කිසි දෙයක් දන්නෙත් නැහැ, මුදලකුත් නැහැ
    ගෙදරින් උදව්වක් නම් කොහොමත් ගන්න බැහැ :dull:
    please මට උදව්වක් විදියට ඉස්සරහට යන්න පාත් එකකට අයිඩියා එකක් දෙන්න.! (ලෝගෝ ඩිසයිනින් හැරුනාම වෙන දෙයක් නම් ගොඩක් හොදයි )

    machan oyagen podi udawwak oni . ක්‍රිප්ටො වලින් සතියට එන 1$-3$ක් වගේ ගානක් ganna widiha poddak matath kiyala denawda . mata ohomawath income ekak ne machan .ekai
     

    techhelpme

    Well-known member
  • Mar 20, 2019
    2,554
    3,214
    113
    ආස දේ ඉගෙනගත්තට ආස දේ මාකට් කරන්න දන්නේ නෑ.
     
    • Love
    Reactions: corn

    corn

    Active member
  • Feb 9, 2019
    100
    36
    28
    skillshare download karaganna one corse ekak tyanavanan keyanna.
    thankz bro! mama kiyannam !
    bump. Good luck bro
    thankz bro !
    thankz machn
    youtube, website adsesnes tmi.
    dawasata $2-3 enawa

    masa kipayak mahansi unot hoda passive income ekak
    idea ekata thankz
    ආස දේ ඉගෙනගත්තට ආස දේ මාකට් කරන්න දන්නේ නෑ.
    oya kamathi monavatada?

    thankz mchn!

    machan oyagen podi udawwak oni . ක්‍රිප්ටො වලින් සතියට එන 1$-3$ක් වගේ ගානක් ganna widiha poddak matath kiyala denawda . mata ohomawath income ekak ne machan .ekai
    ඉස්සරවෙලාම Basic ටික ඉගන ගන්න. YT එකෙ Crypto Fox කියලා search කරන්න. Videos ටික හොදට බලන්න. එකේ එක වීඩියෝ එකක් තිබ්බා Free හොයන්නෙ කොහොමද කියලා. ඊලගට Crypto Edu lk එකට එන්න. ඒකෙන් ඔයාගෙ investment plan එක හදාගන්න. එතනත් තොයනවා වීඩියෝ ඒ ටික බලන්න. ඔයාට investment කරන්න සල්ලි නැති නම් මුල් කාලෙ Airdrop කරන්න. ඒකට crypto lanka එකට එන්න. Airdrop කරන අතරෙ twitter එකේ යන Giveway , event , Design contest තියනවා ඒවට සෙට් වෙන්න. ඒවා ලේඓයෙන් හොයාගන්න පුලුවන් Crypto Club Sl එකෙන්. ඒවා කරන අතරෙම ලංකාවෙ Community තොයන වා ඒ ඒ කොයින් වලට හදපු වෙන වෙනම ඒව. හැමදාම Event යනවා ඒ වගෙ. අඩුම ගානෙ මාසෙට 30$-40$ ඒ දගෙන් හොයන්න පුලුවන් . ඒ වගෙ ගොඩක් වෙලාවට Active ඉන්න ඕනෙ. Chat කරන ගමන් නොදන්න ඒවා අහගන්න කට්ටියගෙන්. මේ වගෙ මාසයක් කලහම ඔයාට ගානක් අතට ඒවි. දැන් හිමින් සැරේ ඔයාගෙ trading skill එක හදාගන්න Sri crypto බලන්න. මුල ඉදලා. Paper trading කරන්න. ඒ කරන ගමන් FX hiru එකෙන් TA ටිකත් ගොඩදාගන්න. එයාගෙ සමහර වීඩියෝ වල review කරන ඒවා හොදට perform කරනවා. (#DYOR) , ඔය ටික දිගටම practice කරන්න. මුල් කාලෙ "0" නම් පොඩ්ඩක් කට්ට කන්න වෙනවා. හැබැයි ගොඩ යන්න පුලුවන්. Trade room lk බලන්න බලලා mind එක හදාගන්න. - මේක එෆ් බී කමෙන්ට් එකක්, මේ පිලිවෙල ෆලෝ කරන්න !(මට දැනට එන්නෙ staking වලින්.)
    ------ Post added on Jan 25, 2023 at 10:51 PM

    reply walata thankz ! web designing/developing thoragaththa !
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 9:24 PM


    reply walata thankz! web designing/developing thoragattha ! :love:
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 9:26 PM
     
    Last edited: