dormicum කාඩ් 8ක් ඉල්ලුව - දුන්නෙ නෑනෙ බං

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,430
    113
    කෑගල්ල
    පෙති 80ක් විතර බිව්වොත් මැරෙන එකක් නැද්ද බං?
    නෑ බන් හදලා බලපන් ඔකේ බෙහේත කොච්චර g ගානක් තියනවද. එකේ g කොච්ර ඔනේද 1kg බර කෙනෙක්ට බලපෑමක් කරන්න. මන් හිතන්නේ බෙහේතට නම් sds නැතිව ඇති. මන්නම් දැකලා තියනවා බෙහේත් කෙලපු ඔනේ තරම් උන්. උපරිම 60-70 තමා ගහන්න පුලුවන්.එහේම මැරේන්නේ නෑ බන්.
     
    • Sad
    Reactions: AnuradhaRa

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • නෑ බන් හදලා බලපන් ඔකේ බෙහේත කොච්චර g ගානක් තියනවද. එකේ g කොච්ර ඔනේද 1kg බර කෙනෙක්ට බලපෑමක් කරන්න. මන් හිතන්නේ බෙහේතට නම් sds නැතිව ඇති. මන්නම් දැකලා තියනවා බෙහේත් කෙලපු ඔනේ තරම් උන්. උපරිම 60-70 තමා ගහන්න පුලුවන්.එහේම මැරේන්නේ නෑ බන්.
    මොලේවත් කචල් වෙලා යනවනං.. එතකොට හිටියත් නෑ වගේනෙ බං..
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    ඉතින් බන් ඕව බිල පැයගානක් මැරෙනවට වඩා හොද නැද්ද Facebook හරි youtube හරි live ඇවිල්ල අපිටත් පෙන්න එක්ක බෙල්ලේ වලලා ගන්න එක. අපිට අඩන්නත් පුළුවන් එතකොට බලාගෙන..
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • බොන්න පුළුවන්ද බන් එච්චර අප්පිරියාවටම මැරිල යයි 20ක් විතර බොනකොට.
    මං බිව්ව බං එදා

    බටයක් වගේ එකක් උගුරට දාල පෙති ටික දියල කරල යැව්වොත් මොකද..
    එපා වෙනව පාමසිවලින් පෙති ටික එකතු කරගන්න ගියාම. බියර් දෙක තුනකුත් ඒ ගමං ගැහුවනං කූරිය ගහන එක ෂුවර් මට හිතෙන විදියට
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,635
    100,889
    113
    මං බිව්ව බං එදා

    බටයක් වගේ එකක් උගුරට දාල පෙති ටික දියල කරල යැව්වොත් මොකද..
    එපා වෙනව පාමසිවලින් පෙති ටික එකතු කරගන්න ගියාම. බියර් දෙක තුනකුත් ඒ ගමං ගැහුවනං කූරිය ගහන එක ෂුවර් මට හිතෙන විදියට

    මැරුන් නැතොත් උබව හිරේ දාන්න පුළුවන්නෙ. අපිට තියෙන ඒවද ප්‍රශ්න කියල බලන්න වෙන එකෙක් එක්ක කතා කරල බලපන්කො. හැමෝටම එක වගේ තමා. ගේම ඉතින් අල්ලගෙන ඉන්න එක.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,112
    23,338
    113
    මැරුන් නැතොත් උබව හිරේ දාන්න පුළුවන්නෙ. අපිට තියෙන ඒවද ප්‍රශ්න කියල බලන්න වෙන එකෙක් එක්ක කතා කරල බලපන්කො. හැමෝටම එක වගේ තමා. ගේම ඉතින් අල්ලගෙන ඉන්න එක.
    That's good.
    When this guy is in the prison
    He'll get free food and free assfuck
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,296
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    කාඩ් 8ම සෙට් වුණානං අද රෑ මම බොන්න හිටියෙ

    උඹටත් සිංහල බෑ නේද? යකෝ ගේ අස්සේ ඉන්නේ නැතුව ගෙදරින් පලයන් කොහෙහරි..
    දැන් උඹ අතේ 11,000 ද කොහෙද තියනවා කිවනේ..
    ticket එකක් අරන් කෝච්චියේ නැගල කොහෙහරි පලයන්. ගිහින් අවිදපන් එහෙ. station එකට ඇවිත් නිදාගනින්.
    සල්ලි ඉවර වෙනකන් ඇවිදලා ගෙදර වරෙන්. ඔලුව නිදහස් කරගනින් නිකන් එකම තැන හිර වෙලා ඉන්නේ නැතුව.

    උඹ මැරුණා කියල කාටවත් දැනෙන්නේ නෑ. මේකේ එවුන් නම් උබ මැරුණා කියල දැනගන්නෙත් නැති වෙයි.
    උඹ මේකේ live එකක් දීල මැරුණත් මේකේ ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නෑ.
    උන් shock වෙලා "අපරාදේ මම අනුරාධට මෙහෙම කිවේ" කියල දුක් වෙයි හරි කියල හිතනවානම් උඹට වැරදිලා..
    උඹ මැරුණට පස්සේ ජාතික ශෝක දිනයක් තියල උඹට value එකක් දුන්නත් එක උඹට පේන්නේ නෑ.
    කාටවත් පාඩම් උගන්නන්න ගොබ්බ වැඩ කරන්න යන්න එපා. දවසයි දෙකයි හැමෝටම අමතකයි.

    නිකන් ගොන් වැඩ නොකර හිටපන්. උඹට උබේ අගයක් එන්න ජිවත් වෙයන්.
    මැරෙන්නේ පොන්නයෝ. කොන්ද පණ තියන් කෙලින් හිටපන් පිරිමියෙක් වෙලා ඉපදුනා නම්.

    මේ ටික හරි type කලේ උඹ වෙනම මානසික මට්ටමක ඉන්න හින්ද. අනිත් එකෙක්ට වඩා උඹ හිතන විදිය වෙනස් හින්ද..
    මට මේකෙන් හම්බෙන දෙයක් නෑ.
    උඹේ හිතේ ප්‍රශ්න වලට කාගෙන් හරි උදව් ගනින්. තනියම ඇවිදින්න පුරුදු වෙයන්. විකාර හිතෙන එක අඩු වෙයි.
    ගෙදර ඉන්න එපා. ගෙදරින් ගිහින් පුළුවන් නම් තනියෙන් දෙයක් කරපන්. අන්න කරනවා නම් වැඩ.

    උඹත් මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනි.

    අනික උඹට වඩා ප්‍රශ්න තියන මිනිස්සු තමයි මේ ලෝකේ ගොඩක් ඉන්නේ.
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    එක කාඩ් එකයි දුන්නෙ..

    HXbZ7HB.jpg
    😑
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    තමන්ගේ දුක තමන් හදා ගන්නේ. වෙන කවුරුවත් ඒ කිසි දේකට පලි නෑ. අපි අනිත් අය කියන කරන දේට react කරන්නේ කොහොමද කියන එක අනුව තමයි ගොඩක් දේවල් අපිට දැනෙන විදිය තීරණය වෙන්නේ. මටත් ඔය suicide කර ගන්න ඒවා හිතෙනවා ඒත් දැන් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ තේරුම් ගන්න ගමන් ඉන්නේ you are the person who responsible for your own feeling කියලා තමයි හිතන්න ඕන.අනිත් අය වෙනස් කරන්න අපිට බෑ/ අමාරුයි. ඒ හින්දා එයාලා ඉන්න විදියට අපි එයාලා accept කරන්න වෙනවා. ඒත් ඒක අකමැත්තෙන් නෙවෙයි කැමැත්තෙන් කරන ලෙවල් එකට එන්න try කරන්න ඕනි. අනික බනින්න මොකක් හරි සාධාරණ හේතුවක් තියෙන්න ඇති අම්මට. ක්ලාස් කරන්න ඕනි කතාවක් කිව්වා නේ? අපරාදේ නිකන් ජීවිතේ නාස්ති කර ගන්නේ නැතුව ජීවිතේ අමාරුවෙන් හදා ගන්න උත්සාහ කරන දුප්පත් ළමයෙක්ට දෙන්නෙක්ට නිකන් උගන්නන්න සල්ලි තියෙන ගෙවල් වල ළමයින්ට fee එකකට උගන්නන ගමන්. අඩුම ඒ ළමයි විභාග පස් වුණාම ඒ සතුට හොඳ බෙහෙතක් වෙයි.
    (වැදි බනක් මේ කිව්වේ🤭 මොකද මටත් තාම මම හිතන negative විදිය වෙනස් කරගන්න පුළුවන් වුණේ පොඩ්ඩම පොඩ්ඩයි. ඒකත් තාවකාලික විදියට. ආයේ පරණ තැනටම වැටෙනවා වගේ සීන් එකක් තියෙනවා. ඒත් ඔය උඩ කිව්ව ටික හරි කියලා හිතනවා)
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,112
    23,338
    113
    උඹටත් සිංහල බෑ නේද? යකෝ ගේ අස්සේ ඉන්නේ නැතුව ගෙදරින් පලයන් කොහෙහරි..
    දැන් උඹ අතේ 11,000 ද කොහෙද තියනවා කිවනේ..
    ticket එකක් අරන් කෝච්චියේ නැගල කොහෙහරි පලයන්. ගිහින් අවිදපන් එහෙ. station එකට ඇවිත් නිදාගනින්.
    සල්ලි ඉවර වෙනකන් ඇවිදලා ගෙදර වරෙන්. ඔලුව නිදහස් කරගනින් නිකන් එකම තැන හිර වෙලා ඉන්නේ නැතුව.

    උඹ මැරුණා කියල කාටවත් දැනෙන්නේ නෑ. මේකේ එවුන් නම් උබ මැරුණා කියල දැනගන්නෙත් නැති වෙයි.
    උඹ මේකේ live එකක් දීල මැරුණත් මේකේ ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නෑ.
    උන් shock වෙලා "අපරාදේ මම අනුරාධට මෙහෙම කිවේ" කියල දුක් වෙයි හරි කියල හිතනවානම් උඹට වැරදිලා..
    උඹ මැරුණට පස්සේ ජාතික ශෝක දිනයක් තියල උඹට value එකක් දුන්නත් එක උඹට පේන්නේ නෑ.
    කාටවත් පාඩම් උගන්නන්න ගොබ්බ වැඩ කරන්න යන්න එපා. දවසයි දෙකයි හැමෝටම අමතකයි.

    නිකන් ගොන් වැඩ නොකර හිටපන්. උඹට උබේ අගයක් එන්න ජිවත් වෙයන්.
    මැරෙන්නේ පොන්නයෝ. කොන්ද පණ තියන් කෙලින් හිටපන් පිරිමියෙක් වෙලා ඉපදුනා නම්.

    මේ ටික හරි type කලේ උඹ වෙනම මානසික මට්ටමක ඉන්න හින්ද. අනිත් එකෙක්ට වඩා උඹ හිතන විදිය වෙනස් හින්ද..
    මට මේකෙන් හම්බෙන දෙයක් නෑ.
    උඹේ හිතේ ප්‍රශ්න වලට කාගෙන් හරි උදව් ගනින්. තනියම ඇවිදින්න පුරුදු වෙයන්. විකාර හිතෙන එක අඩු වෙයි.
    ගෙදර ඉන්න එපා. ගෙදරින් ගිහින් පුළුවන් නම් තනියෙන් දෙයක් කරපන්. අන්න කරනවා නම් වැඩ.

    උඹත් මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනි.

    අනික උඹට වඩා ප්‍රශ්න තියන මිනිස්සු තමයි මේ ලෝකේ ගොඩක් ඉන්නේ.
    Hi Supun
    Are you jobless? Or else enjoying your vacation?
     
    • Dislike
    Reactions: Im.Just.a.Fool

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,430
    113
    කෑගල්ල
    මොලේවත් කචල් වෙලා යනවනං.. එතකොට හිටියත් නෑ වගේනෙ බං..
    Benzodiazepines commonly cause drowsiness, ataxia, dysarthria and nystagmus. Overdose of Dormicum is seldom life-threatening, if the drug is taken alone, but may lead to areflexia, apnea, hypotonia, hypotension, cardiorespiratory depression and rare cases to coma. Coma, if it occurs, usually lasts a few hours but it may be more protracted and cyclical, particularly in elderly patients. Benzodiazepine respiratory
    disease. Benzodiazepines increase the effects of other central nervous system depressants, including alcohol.Treatment Monitor the patient’s vital signs and institute supportive​
    measures as indicated by the patient’s clinical state. In particular, patients may require symptomatic treatment for cardiorespiratory effects or central nervous system effects. If taken orally further absorption should be prevented using an appropriate method e.g. treatment within 1 – 2 hours with activated charcoal. If activated charcoal is used airway protection is imperative for drowsy patients. In case of mixed
    ingestion gastric lavage may be considered, however not as a routine measure. If CNS depression is severe consider the use of flumazenil (Anexate®), a benzodiazepine antagonist. This should only be administered under closely monitored conditions. It has a short half-life (about an hour), therefore patients administered flumazenil will require monitoring after its effects have worn off. Flumazenil is to be used with extreme caution in the presence of drugs that reduce seizure threshold (e.g. tricyclic antidepressants). Refer to the prescribing information for flumazenil (Anexate®), for further information on the correct use of this drug.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,161
    113
    මූ ඇත්තට මලොත් තමා කිරියටත් කෙලවෙන්නෙ. නිව්ස් වලට කියයි අන්තර්ජාලයෙත් එක්තරා වෙබ් අඩවියක පිරිසකුත් ඔහුව දිරිගන්නලා කියලා. මේවා මේ වැටෙන්න ඕනි ත්‍රෙඩ් නෙමෙ බන්. උබලා ආතල් අරන් කමෙන්ට්ස් දැම්මට