මේක බලලා කමෙන්ට් ටික කියවපන්
කරපිංච කොල විකුණන එවුන්
අම්මො කොටි 380
Last edited:
මේක බලලා කමෙන්ට් ටික කියවපන්
කරපිංච කොල විකුණන එවුන්View attachment 187545View attachment 187546
View attachment 187544
ඔය යට කමෙන් වැටෙන්නෙත් සල්ලි වලට picowoeker වගේ සයිට් වලින් හොද කමෙන් දන්න කියලා ගන්නවාeclub eke no eka oone comment ekakata keeyak deida oo?
ඔය ලහිරැයි අශාන් ඔන්ලයින් කියන එකයි සල්ලි දෙනවනනම් ඕන ගූ ගොඩක් මාක්ට් කරනවාඔය interview කරන පොන්නයොන්ට ප්රසිද්ධියේ ගල් ගහන්න ඕන
මේක බලලා කමෙන්ට් ටික කියවපන්
කරපිංච කොල විකුණන එවුන්View attachment 187545View attachment 187546
View attachment 187544View attachment 187547
අම්මො කොටි 380![]()
ai konara pkyth uuth setma na bng matanmඔය ලහිරැයි අශාන් ඔන්ලයින් කියන එකයි සල්ලි දෙනවනනම් ඕන ගූ ගොඩක් මාක්ට් කරනවා
ඔව් ඔව් කොනාර ත් එහෙමයිmuge Equest bng e club neme pkyth setma na mtnm
ai konara pkyth uuth setma na bng matanm
------ Post added on Oct 21, 2022 at 6:57 PM
hikzzඔව් ඔව් කොනාර ත් එහෙමයි
ඔව් මූ equest
Muge fb eke talk denne මූ silicon valley startup එකක් පටන් ගත්තා වගේ
![]()
සිරා.. ඔය පෝන්නයට 50,000 ක් වගේ දීලා ඕනේ ගූ ගොඩක් promote කරනවා ..ඔය interview කරන පොන්නයොන්ට ප්රසිද්ධියේ ගල් ගහන්න ඕන
සිරා.. ඔය පෝන්නයට 50,000 ක් වගේ දීලා ඕනේ ගූ ගොඩක් promote කරනවා ..
ඔය interview කරන පොන්නයොන්ට ප්රසිද්ධියේ ගල් ගහන්න ඕන