Ebay Help

BC_Dilum

Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    කට්ටියගෙන් ලොකු උදව්වක් ඕනේ..... මම ebay එකේ bid කරලා win කළා iphone එකක්. මට seller phone එක DHL වලින් එවන්න $19ක් යන්නේ. මම දැන් ගන්න බැලුවේ. ඒත් මම අහල තියෙනවා DHL වලින් ගෙන්නනකොට TRC , Tax එහෙම ගෙවන්න වෙනවා කියලා.....මේකට මට කොච්චර විතර ගානක් ගෙවන්න වෙයිද? used එකක් හින්ද shape කරගන්න බැරි වෙයිද?? DHL වලින් gift එකක් විදිහට phone එක එවන්න බැරිද??

    මට මේ ප්‍රශ්න ටිකට උත්තරයක් දීපන්කො මචන්.....
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    gift thiya mona widiyata ewwath courier eka DHL ne :p aniva tax gevanna wenava seller ta kiyanna item broken parts only kiyala daala low value ekak mark karanna kiyala ethakota wadipura ganak tax wadinne na :P
     

    sachi911

    Member
    Jan 31, 2010
    3,363
    222
    0
    In heR HeaRT <3
    sellergen ahala balanna. samahara aya gift wrap karala ewanawa habai ekata salli gannawa. umba koheda inne? colombo nam inne godak welawata gedarata ena ekak na. tax pay karala, trc gihin okkoma wada tika karanna wei. bump