මට කැත සීන් එකක් බං වෙලා තියෙන්නේ.
මම Ebay එකෙන් Joystick එකක් Buy කලා දැන් මාස 2කට විතර කලින්. තාම බඩු ආවේ නෑ. කැතම සීන් එක කියන්නේ Ebay එකෙන් Seller ව අයින් කරලා. උට මැසේජ් එකක් දාන්නවත් විදියක් නෑ. මං Buy කරන කොට උට 98% ක Feedback එකක් වැටිලා තිබුනා. මොකක් හරි කේස් එකක් වැටිලා ඌව අයින් කරලා.
මට බැරි වෙයිද මචං මේකට Refund එකක් ඉල්ලා ගන්න. Seller ව Contact කර ගන්න බැරුව කොහොමද Refund එකක් කර ගන්නේ .
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් help එකක් දෙන්නකෝ
මම Ebay එකෙන් Joystick එකක් Buy කලා දැන් මාස 2කට විතර කලින්. තාම බඩු ආවේ නෑ. කැතම සීන් එක කියන්නේ Ebay එකෙන් Seller ව අයින් කරලා. උට මැසේජ් එකක් දාන්නවත් විදියක් නෑ. මං Buy කරන කොට උට 98% ක Feedback එකක් වැටිලා තිබුනා. මොකක් හරි කේස් එකක් වැටිලා ඌව අයින් කරලා.
මට බැරි වෙයිද මචං මේකට Refund එකක් ඉල්ලා ගන්න. Seller ව Contact කර ගන්න බැරුව කොහොමද Refund එකක් කර ගන්නේ .
දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා නම් help එකක් දෙන්නකෝ

