Ebay + paypal Help

sumedha456

Active member
  • Nov 26, 2007
    687
    44
    28
    In a dream...
    Machanla, mage thiyenne paypal Malaysian account ekak...mama meeta kalin podi ganan wala badu genalla thiyenwa...awlak une na...mama LKR38,214 ka withara baduwak (camera lens) ekak ganna baluwe...awlk weida..e kiwwe mokak hari prob ekak awith money apahu ganna wage unoth ehema case ekak weida Malaysian account eka nisa.....loku ganan wala badu gaththa aya innawada...?