monawage condition da?
seppuwa arinna awashya info tika mama deela thiyenne
umba ithin pic eka search karapu ekaane. solve karana hatith hoyanawa athi net eke
![]()
Oka thama mama dakka widihata karanne...oka neweda answer eka

monawage condition da?
seppuwa arinna awashya info tika mama deela thiyenne
umba ithin pic eka search karapu ekaane. solve karana hatith hoyanawa athi net eke
![]()

Oka thama mama dakka widihata karanne...oka neweda answer eka![]()
answer eka eka thamai kiyamu....
eth ehema wenna hethuwa mokakda?
e e number ekata e e symbol eka enne ai kiyana eka hoyaaganne kohomada?

Mama answer eka dannaawa...net eken hoyagaththa nisa kiyana eka hari nane![]()

ow, thawa poddak inna.
aparaade, umbatath thaniyama try karanna ne thibbe
mokatei net eken hewwe

answer eka eka thamai kiyamu....
eth ehema wenna hethuwa mokakda?
e e number ekata e e symbol eka enne ai kiyana eka hoyaaganne kohomada?
සේපුපුව ඇරිල්ල ද?
සේප්පුවේ දොර කට වටේට ප්ලාස්ටික් එක්ස්ප්ලොසිව් පැක් කරලා ඩොටනේට් කරනවා.......
අවුල් වගේ නං කියහං වෙන ක්රමයක් කියන්නං....
Symbol එකිනෙක අතර සම්බන්ධයක් නෑ හැබැයි ඉලක්කමට අදාළ වඩාත් ගැලපෙන symbol එක අනුමාන කරන්න පුළුවන් එක නේද කරන්න තියෙන්නෙ
සේපුපුව ඇරිල්ල ද?
සේප්පුවේ දොර කට වටේට ප්ලාස්ටික් එක්ස්ප්ලොසිව් පැක් කරලා ඩොටනේට් කරනවා.......
අවුල් වගේ නං කියහං වෙන ක්රමයක් කියන්නං....

අනුමාන කරන්න නෙවෙයි තියෙන්නෙ. හරියටම කියන්න පුළුවන්.
hint: මම දාපු එක picture එකක් තියෙනවා ඕගොල්ලො වැඩිය අවධානය නොදීපු.
වෙන ක්රමයක් කියන්න![]()

kole thiyena piliwelata symbols set karanawa.
kole mulinma thiyenne 7 number eka. ithin symbol wala 7 weniyata thiyana eka palaweni thanata danawa. like that ithuru tika karan yanawa![]()

බටන් 8ක් තියෙනවා..ඉලක්කම් සෙට් එකෙත් ලොකුම ඉලක්කම 8..
ඒ නිසා දීල තියෙන පිළිවෙලට බටන් ඔබනවා...පළවෙනියට 7 වෙනි බටන් එක...දෙවෙනියට 4 වෙනි එක..මේ වගේ අන්තිමයට 6 වෙනි එක...![]()
කෝ මේ සිංහලු!
ඉලක්කමට ගැලපෙන symbol එක තොරලා හිස් කොටුවට දාන්න තියෙන්නේ symbol අතර සම්බන්ධයක් නැති උනාට ඉලක්කම හා අදාල symbol එක අතර සම්බන්ධයක් තියෙනවා 3 M පැත්තට හරවා ඔය වගේ අනිත් ඒවත් ගන්න පුළුවන් මම මේක ඉස්සර indian එකෙක්ගෙ blog එකක කියෙව්වා එකයි මම කිව්වේ උත්තර දීලා කියලා
ඉලක්කමට ගැලපෙන symbol එක තොරලා හිස් කොටුවට දාන්න තියෙන්නේ
ඉලක්කම හා අදාල symbol එක අතර සම්බන්ධයක් තියෙනවා
තුන් පැත්තට හරවා ඔය වගේ අනිත් ඒවත් ගන්න පුළුවන්
මම මේක ඉස්සර indian එකෙක්ගෙ blog එකක කියෙව්වා එකයි මම කිව්වේ උත්තර දීලා කියලා

?



ehenam meka thama
numbers walata anurupa, galapena, lagin yana symbols e piliwelata danawa![]()


uththare ganna widiyayi mama ahanne.
"anurupa, galapena, lagin yana" newei
clear kramayak thiyenawa.![]()