ElaKiri Call of Duty 4 (COD4) Sri Lanka Server (Part 2)

Robinhood wage ekek

Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    එහෙයි

    its ok baby දැං පලයං

    තව දන්නා එව්වා දාපන් එකක් තෝර ගන්න ... හැබැයි හේෂාන් කොර වෙලා පච වෙලා කිච වෙලා පජාතම වෙලා යන එකක් වෙන්න ඕනේ හරිය :cool:
     

    gangst3r.93

    Member
    Sep 24, 2010
    11,663
    655
    0
    ගම්පහ
    picture.php
     

    gangst3r.93

    Member
    Sep 24, 2010
    11,663
    655
    0
    ගම්පහ
    තව දන්නා එව්වා දාපන් එකක් තෝර ගන්න ... හැබැයි හේෂාන්,nvidia,dlm,jonny walker, arrow,rexer,el macho කොර වෙලා පච වෙලා කිච වෙලා පජාතම වෙලා යන එකක් වෙන්න ඕනේ හරිය :cool:

    හා ඈ....
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..

    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,148
    5,036
    113
    -In Darkness-



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..

    පුටේ උත්සහ කිරීමට සිතීම ගැන සතුටු වෙනවා. කෝකටත් බැකප් කහ කලිසම් තුන හතරක් අරගෙනම වරෙන්. නැත්තම් රෙවෙන සැරයක් ගානේ රෙදි නැතිව දුවන්න වෙයි. :lol::lol::P
     

    sfmili

    Member
    Jul 17, 2013
    29
    3
    3
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..

    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..

    අපේ බඩු කැඩුන ගමන් මු වැඩ්ඩ වෙනව.ඔන්න ඊයෙ රෑ අැවි්ල්ල කුට්ටමත් කඩාගෙනම ගියා.මුව මරපු වීඩියෝ දාන්න ගියොත් මේකෙ ඉඩ මදි.
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..

    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..

    මොනවද බොල මේ ping 60 තියන් ping 330+ එවුන්ට ගහලා Frag Movie හදන්නේ..? අයියෝ ලැජ්ජාවේ බැරුවා.
     
    Last edited:

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..

    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..

    paw ithin sahenna mahansi wela thiyenawa video eka hadanna :(:(
    Nidi maragena sindu daala effects daala hadala :rofl::rofl: eeye ninda giye naththam dan nidaganin :rofl::rofl:
     

    Amila llll

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..

    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය



    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..

    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..



    ඔය වැඩ දාන්නේ low ping high fps හින්ද. ඔය වෙලේ මම හිටියනම් නො address කොල්ලට




    මේ පරණ සීන් එකක් :lol::lol: මගේ fps නම් red
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    මේ ඉන්නෙ ඊයෙ රෑ ගහපු මැච් තුනේ..
    සමුහ දුෂණයට ලක්වූවන්..
    මිලී පුක් පාල, ඇරෝගත්තු මාටිං,කසිප්පු මුදයන්සේලාගෙ දිනූෂ ගල දන දෙනිය

    next වීඩියො එකේ අනිත් උන්ට පූක්ෂණය කරනව..
    ලැට් පියුරි,පුක් වීඩියා,පූක් here,පුක් එල් ඒම්.. පුකෙන් හුඩ්,පුක්සර් ඇතුළු අනිත් උන් ටික තමයි ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න ඉන්න උන් ටික..

    ඊයේ පුක්සචිත් කාපු හැටිත් බලාගන්නකො එහෙනම් :rofl::rofl::lol:



    eL Macho ඔල්රෙඩ් ගොට් ප්‍රෙග්නන්ට් යෙස්ටඩේ :(:(:rofl:

     
    Last edited: