Elakiri Interface

windows_ubuntu

Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,892
    113
    Fantasy
    මේකේ අඩ්මින් උතුමො , සයිට් එකේ interface එක upgrade කරන්න කාලේ හරි කියල හිතෙන්නෙ නැද්ද?
    අඩුම තරමේ pagination වල Next page button 1 wath loku krannkoo......
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,663
    1
    6,346
    113
    Siram qwoth adsl data iwara unhm load wna ekam website eka meka withrayi bn. :lol:
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,563
    3,371
    113
    ඔ්කට කියල වැඩක් නෑ...
    ඔය පකය එක අප්ඩේට් එකක් ‌‌ද‌ෙන් නෑ
    ම‌ොන මගුලට හ‌ොස්ට් කරනවද දන්නෑ
     
    • Like
    Reactions: Money Mike

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,663
    1
    6,346
    113
    ඔ්කට කියල වැඩක් නෑ...
    ඔය පකය එක අප්ඩේට් එකක් ‌‌ද‌ෙන් නෑ
    ම‌ොන මගුලට හ‌ොස්ට් කරනවද දන්නෑ

    මචන් පරිස්සමට Reputation එක ඍණ වෙලා යයි හොදේ..:lol::lol:
     
    Last edited:

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,432
    32,161
    113
    මේකේ අඩ්මින් උතුමො , සයිට් එකේ interface එක upgrade කරන්න කාලේ හරි කියල හිතෙන්නෙ නැද්ද?
    අඩුම තරමේ pagination වල Next page button 1 wath loku krannkoo......

    forum web karala bahane...
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,982
    2
    116,120
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    avatar527796_5.gif