නෑ නෑ ඒ පකයත් ඒ වගේU newey yako
Jala Bala da Kala Bala da mokedda join wela payakata kalin![]()
නෑ නෑ ඒ පකයත් ඒ වගේU newey yako
Jala Bala da Kala Bala da mokedda join wela payakata kalin![]()
ඔබ 2021 ජොයින් වෙලා අනිත් අයට ෆේක් කියන එක සාදාරන නැහැ නේද?ඒක තමයි, ඇයි ඉතින් ඔච්චර තරහ යන්නේ
රිදුණද![]()
ෆේක් එකක් හදන්න ඔරිගිනල් එකෙන් රික්වෙස්ට් කරන්න හැදුවනන් හරි

අද තමයි GT ලොක්කව හරියට දැක්කෙ. තැන්ක්ස් මචන් මැරෙන්න කලින් ලොක්ක බලාගන්න පුළුවන් වුණේ උබ නිසා...Gtrz:
![]()
Ow ban ehenam hoda kunu harapa tikak daala rep kapanna tibba ape senior set ekatarep kapanna thibbanam maru bn
මොලේ කන්න එපා උඹ ඉතින් ඔන්න. ෆේක් වලින් වට කරලා දෙන්නේ..Kalabala නෙමෙයි බං @Kalegana
මොලේ කන්න එපා උඹ ඉතින් ඔන්න. ෆේක් වලින් වට කරලා දෙන්නේ..
ෆේක් කොච්චර තිබ්බත් අවුලක් නැ. බුකියේ වගේ රිපෝට්සිස්ටම් එකක් තියෙන්න ඕනා.මේකේ දැන් ටික දවසක් ඉදලා පුදුම Fake account set ටිකක් බැහැලා තියෙන්නේ. සමහර account එකම උන් සෙට් එකක්ගේ වගේ. මේක ගැන් උබලට හිතෙන්නෙ මොකක්ද ?.
සමහර විට මුන් හෙන අමුතු අසහනයකින් ඇත්තේ Thread බැලුවහම එහෙම හිතෙනවා. කිරිය නැති උනොත් අසහනෙ වැඩි වෙලා මුන් මැරෙයිද![]()
වාසල හමාරයි ඉතින් උඹ කරන වැඩ නිසා..Fake හදලා මේක කන්න එපා![]()
Spermcheck Pititin123 ට මොකට පඩි දෙනවද මංදා. නිකමට pm එකකට reply නැහැ. රජයේ සේවකයෝ දෙන්නෙක් වගේ.හැබැයි සිංහාල වැල තියෙනවා කියලා thread එකක් දැම්මාම රෙදි කරේ තියං දුවගෙන එන්නේ.
You need to manipulate multiple email accounts to rectify single fake account
That's against the entire idea behind 'Fake'