eMoney හොයන්න ක්‍රමයක් කියන්න පුළුවන් ද ?

Dilshan8881

Member
Nov 4, 2017
19
7
0
eMoney හොයන්න ක්‍රමයක් කියන්න පුළුවන් ද ?

ඔයාලා eMoney හොයන ක්‍රම ගැන ටිකක් කියන්න පුලුවන් ද ? මාසෙකට රු 15000 වගේ හොයන්න පුලුවන් ක්‍රම.

ඉසෙල්ලා ම Fiver කළා

මම කාලයක් Web Hosting එකක් කරලා සල්ලි හෙව්වා. එකත් තේරුමක් නැති උණා ටික කාලයක් යද්දී

AdNetwook වල ඇඩ්ස් බ්ලොග් වල දාලා සල්ලි හෙව්වා එකත් එපා උනා එ Link Facebook වල Share කරනකොට බ්ලොක් වෙන්න අරන් එපා උනා.

Youtube ඇඩ්ස් සයන්ස් කළා Views නැහැ එපා උනා.

ඊට පස්සේ බ්ලොග් / ගොසිප් වලට පොස්ට් ලිව්වා (එත් දැන් ඒවා හොයාගන්න නැහැ)

Forum වලට පොස්ට් දැම්මා. (එත් දැන් ඒවා හොයාගන්න නැහැ)

දැන් එකක්වත් කරන්න නැතුව ජිවිතේ එපා වෙලා ඉන්නේ. ජොබ් එකක් කරන්න යන්න අතේ සතේ නැහැ ඒකට කියක් හරි හොයාගන්න ඕනේ අඩුම 20000වත් උබලා eMoney කරන ක්‍රම මොනවා හරි තියෙනවා නම් මට කියලා දීපල්ලා P.M වලින් හරි.
 
  • Like
Reactions: KDI12

S_M_S

Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    Fiverr වල Buyer request වලට offers යවපන්. දැක්ක ගමන් අැතුල බලන්න හිතෙන විදිහෙ gig image ඒකක් හදලා තියපන්.
     

    Dilshan8881

    Member
    Nov 4, 2017
    19
    7
    0
    Oya ubata epa wela tiyena tika thamai common method tika bn thawa ewa tiyenwa ewata bahinna puluwan salli tikak athata awama

    තව ඒවා මොනවාද බන් ගෙදර කෙනක් ගෙන් ශේප් එකක් දාගෙන හරි වැඩේ කරන්න පුලුවන් කියපන් පුලුවන් නම්.


    Fiverr වල Buyer request වලට offers යවපන්. දැක්ක ගමන් අැතුල බලන්න හිතෙන විදිහෙ gig image ඒකක් හදලා තියපන්.

    හ්ම්ම්
     

    Kasippu Sira

    Well-known member
  • Dec 1, 2015
    12,827
    1,811
    113
    අම්මගෙ ඔඩොක්කේ
    උඹට එපා වෙලා තියෙන දේවල් ටිකම ආයෙත් පටන් ගනින්.
    දැන් අත්දැකීම් තියෙන නිසා කලින්ට වඩා හොඳට කරන්න පුළුවන් වෙයි.