English කතාකරගන්න බැරි මිට්ටෝ එන්න

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Elsa speak kiyala app ekak pawichchi kara
    eke word by word learning thiyanawa eth epawenw
    podi unta YT eke lessons narakada?
    Katha karanna puluwan. Eth digatama mokakhari ekak ganan two way communication method ekak thiyeyida kiyala baluwe.
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    ඕවා මොනවද දන්නෑ බං නම්බර් දීලා කෝල් අරං 😁 ඇමනෙයිද දන්නෑ
     
    • Like
    Reactions: DHE

    DHE

    Well-known member
  • Oct 31, 2021
    1,941
    3,609
    113
    Anuradhapura
    ඕවා මොනවද දන්නෑ බං නම්බර් දීලා කෝල් අරං 😁 ඇමනෙයිද දන්නෑ
    IDD call ganna epa Webcall ganna
    Katha karanna puluwan. Eth digatama mokakhari ekak ganan two way communication method ekak thiyeyida kiyala baluwe.
    Ithin mekama pawichchi karanna
    offensive dewal ehema chatGPT kiyanne nane