Math Edge eka pawichchi kareWeb call gaththe
Elsa speak kiyala app ekak pawichchi karaPodi unta practice wenna mukuth apps/websites nadda bun?
Katha karanna puluwan. Eth digatama mokakhari ekak ganan two way communication method ekak thiyeyida kiyala baluwe.Elsa speak kiyala app ekak pawichchi kara
eke word by word learning thiyanawa eth epawenw
podi unta YT eke lessons narakada?
IDD call ganna epa Webcall gannaඕවා මොනවද දන්නෑ බං නම්බර් දීලා කෝල් අරංඇමනෙයිද දන්නෑ
Ithin mekama pawichchi karannaKatha karanna puluwan. Eth digatama mokakhari ekak ganan two way communication method ekak thiyeyida kiyala baluwe.