Epic Chemistry Teacher
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,412 47,398 113 May 23, 2016 #1 Reactions: RottenCOLT and SLCRI
rock pora Well-known member May 18, 2011 11,947 2,792 113 ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~## May 23, 2016 #3 panthiyama gini gaththanm athal eka danei sir ta Last edited: May 23, 2016
SLCRI Well-known member Feb 28, 2011 8,076 1,060 113 May 23, 2016 #5 rock pora said: panthiyama gini gaththanm athal eka danei sir ta Click to expand...
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,412 47,398 113 May 23, 2016 #7 rock pora said: panthiyama gini gaththanm athal eka danei sir ta Click to expand...
Rukaef Well-known member Jul 17, 2014 7,637 846 113 ●● මාරවිල ●● May 24, 2016 #10 apitath hitiya bn oyawage chem sir kenek. maru maru wada karala pennuwa. KI +**** mix karala panthiya wate thanin thana dala, sir paga paga giya. pagaddi pupuranawa. apith ithin paga paga athal ekak gaththa.
apitath hitiya bn oyawage chem sir kenek. maru maru wada karala pennuwa. KI +**** mix karala panthiya wate thanin thana dala, sir paga paga giya. pagaddi pupuranawa. apith ithin paga paga athal ekak gaththa.
kolavari Well-known member Aug 11, 2012 33,743 1 25,640 113 කැළෑ පොජ්ජේ May 24, 2016 #11 ඒ පන්තියේ කෙල්ලෝ හිටියේ නැතුව ඇති... අනික හොඳ වෙලාවට ඒ රටවල රැග් එක නැත්තේ... නැත්තම් එකේ සීනියර් උන් කෙල්ලොන්ට සායවල් අඳින්න කියල, සර් ල මෙහෙම යටින් ගින්දර යවද්දී ඒ ළමයි කකුල් උස්සන්නේ කොහොමද ලැජ්ජාවක් නැතුව....
ඒ පන්තියේ කෙල්ලෝ හිටියේ නැතුව ඇති... අනික හොඳ වෙලාවට ඒ රටවල රැග් එක නැත්තේ... නැත්තම් එකේ සීනියර් උන් කෙල්ලොන්ට සායවල් අඳින්න කියල, සර් ල මෙහෙම යටින් ගින්දර යවද්දී ඒ ළමයි කකුල් උස්සන්නේ කොහොමද ලැජ්ජාවක් නැතුව....
ADD Member Apr 17, 2016 1,685 83 0 Colombo May 24, 2016 #15 patta ban ape lab eketh mehema wada karala thiyenawa !
kolavari Well-known member Aug 11, 2012 33,743 1 25,640 113 කැළෑ පොජ්ජේ May 24, 2016 #17 WhiteWalker said: සර් ටාගේරියන්ද දන්නෑ Click to expand... දන්නෑ
Ashman Well-known member Jul 16, 2014 8,063 2,442 113 kurunegala May 24, 2016 #19 අපේ කෙමෙස්ට්රි මැඩම්නුත් ඔහොම ඒවා කරනවා බන්..