Finasteride oral/topical ගන්න තැනක් දන්නවද මචාන්ස්

samindi

Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,615
    113
    Oceania
    ෆිනස්ටරයිඩ් 1 මිලිග්‍රෑම් ගන්න විදියක් තියනවදෝ. ගූගල් එකේ ගැහුවම එහෙම ගන්න විදියක් පෙන්නන්නෙ නෑ. ඩොකාල/ ෆාමසිස්ට්ල එහෙම ඉන්නවනම් සපෝට් එකක් දෙන්නෝ.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,386
    1
    101,274
    113
    34
    Kalutara
    ෆාමසිවල තියෙන්නෙ. ඇයි කොන්ඩෙ වැවෙන්නද? 5mg කියන්නෙ යකෝ නගින්නෙම නැතුව යයි.
     
    • Like
    Reactions: samindi

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,615
    113
    Oceania
    ෆාමසිවල තියෙන්නෙ. ඇයි කොන්ඩෙ වැවෙන්නද? 5mg කියන්නෙ යකෝ නගින්නෙම නැතුව යයි.
    ආ මම දැනන් හිටියෙ නෑ නිකන්ම ෆාමසි වලින් ගන්න තියෙ කියල. ඕක 4 ට කඩ කඩ ඉන්න වාත නිසා මේ 1mg හොයන්නෙ

    ඕවා කුට්ටම ට ප්‍රශ්න නේද
    ඔවු සමහරුන්ට කේස් වෙනවලු. මට දැනෙන්න තරං අවුලක් උන් නෑ. ඔලුව කසන සීන් එකක් නම් ආව
    ------ Post added on Oct 29, 2024 at 5:39 PM
     

    kingdon

    Active member
  • Nov 20, 2024
    101
    76
    28
    Colombo
    ෆිනස්ටරයිඩ් 1 මිලිග්‍රෑම් ගන්න විදියක් තියනවදෝ. ගූගල් එකේ ගැහුවම එහෙම ගන්න විදියක් පෙන්නන්නෙ නෑ. ඩොකාල/ ෆාමසිස්ට්ල එහෙම ඉන්නවනම් සපෝට් එකක් දෙන්නෝ.
    Fen 1mg kiyala thiyanawa godak than wala. Eth mulin prescription ekak aran hitiya nm hodai
     
    • Like
    Reactions: samindi