Internet speed මදි නිසා router 2 මාරුවෙන් මාරුවට switch කරපු එක විතරයි කරේ account එකටත් කෙලල ගියා.
Last edited:
Account integrityviolation details eke mokakda tiyenne

router 2k tibba ekak slow wenakota anith ekata switch wevi use kara ada dawase. ekai une. account eka recover karala dunna vithare kiuwata passe. dan hari.account 2k tibba da

ela ela. mamath oya wade nam karanawa godak welawata.router 2k tibba ekak slow wenakota anith ekata switch wevi use kara ada dawase. ekai une. account eka recover karala dunna vithare kiuwata passe. dan hari.![]()
aulak giyoth CS contact karanna. mata me auruddata 2parak kachal una.ela ela. mamath oya wade nam karanawa godak welawata.
ela bn. thanks,aulak giyoth CS contact karanna. mata me auruddata 2parak kachal una.
cs එකෙන් මොනවද කිව්වේ? guideline(ToS) එකක් දුන්නද?router 2k tibba ekak slow wenakota anith ekata switch wevi use kara ada dawase. ekai une. account eka recover karala dunna vithare kiuwata passe. dan hari.![]()