Fiverr promoted gigs: කතාව ඇත්ත තමයි මල්ලි. Gig එක උඩට එනවා තමයි මල්ලි.

S_M_S

Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    මමත් මුලින් හිතුවේ මේක නිකංම නිකං කීයක් හරි අපෙන් කපාගන්න වැඩක් කියලා. ඒත් මේක ඊට වඩා සාර්ථක දෙයක්.

    අපේ ගිග් එක සර්ච් results වල 10 වෙනි පේජ් එකට වගේ ගිහින් තිබුණොත් ඉතින් orders එන්නැති එක සාමාන්‍ය දෙයක්නෙ.
    Fiverr වල promoted gigs කියන එකෙන් ඉතා පොඩි මුදලක් ගෙවලා අපේ ගිග් එක 1st page ගන්න පුලුවන්.

    මම gigs 2කට ඕක කළා. Animation සම්බන්ධ ගිග් එක නම් මට ඕනේ keywords වලට අදාළව උඩට ඇවිත් තිබුණෙ නෑ. (ඒක මුලින්ම හදන කොට දාපු title එකේ අවුලකුත් තියෙනවා. ඒ හින්දාද දන්නෑ) Graphic සම්බන්ධ ගිග් එකට නම් හරිගියා.
    CPC $3 දැම්මෙ. එක click එකකට $0.16 වගේ කැපිලා තිබුණෙ. Gigs දෙකට කැපෙන ගණං වෙනස්.


    අමතරව:
    * Search results වල දැක්ක ගමන් click කරන්න හිතෙන විදිහෙ Gig image එකක් හදන්න.
    * Gig image එකේ අකුරු ටිකක් ලොකුවට හදන්න. (search result වල දැක්ක ගමන් කියවන්න පුළුවන් ප්‍රමාණයට) වචන අඩුවෙන්, පැහැදිලිව පේන විදිහට වර්ණ ගළපලා දාන්න.
    * Click කරපු කෙනාට order කරන්න හිතෙන විදිහට description එක දාන්න. (Buyer බලාපොරොත්තු වෙන දේවල් මේකෙන් කෙරෙන බව, මේක තමයි මට ඕනෙ එක බව buyerට හිතෙන විදිහට ගළපලා හදන්න)
    * Place your order, Feel free to contact me වගේ දේවල් අනිවාර්යයෙන්ම දාන්න. (ඒකෙන් buyerට පෙළඹවීමක් ඇති කරවනවා ඊළඟට කරන්න ඕනෙ දේට)
    * ගැළපෙනම, ගොඩක් අය search කරන keywords දාන්න.
    https://elakiri.com/threads/fiverr-gig-එකට-ඕනේ-keywords-දෙනවා.2076478/
    * ගොඩක් ඉස්සර දාපු, ගැලපෙන keywords තියෙනවා නම් ඒවා remove කරන්න කලින් ටිකක් හිතන්න. ඉස්සර දාපු හැම keyword එකක්ම දැන් දාන්න බෑ.

    ප.ලි.- Promoted gigs වලට fiverr එකෙන් free දෙන $10 මුලින්ම use කරන්න.
    Gig එකට එන clicks වලට විතරයි ගෙවන්න ඕනෙ.

    ප.ලි.2 - මේ ගැන විවිධ අත්දැකීම් තියෙන අය පහළින් comment කරලා තියෙනවා. ඒවත් කියවලාම ඉන්න.
     
    Last edited:

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    මගේ ගිග් තුනකට ප්‍රමෝටඩ් ගිග් දැම්මත් එකකට විතරයි ඕඩර්ස් එන්නෙ.
    අනිත් දෙක title වෙනස් කරපු ඒවාද? නැත්තං මුල ඉඳලම තිබුණ title එකද තාම තියෙන්නෙ?
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,279
    113
    34
    Kalutara
    අනිත් දෙක title වෙනස් කරපු ඒවාද? නැත්තං මුල ඉඳලම තිබුණ title එකද තාම තියෙන්නෙ?
    මුල ඉඳන් තිබ්බ එව්වා තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    Bump
    මුල ඉඳන් තිබ්බ එව්වා තියෙන්නෙ.
    මගෙත් අර ගිග් එකට එහෙම වුණේ ඇයි කියලා හොයලා බලන්න ඕනෙ. Impressions ලොකුවට වැඩි වෙලාත් නෑ. Keywords අවුලක්ද දන්නෑ.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,279
    113
    34
    Kalutara
    Bump

    මගෙත් අර ගිග් එකට එහෙම වුණේ ඇයි කියලා හොයලා බලන්න ඕනෙ. Impressions ලොකුවට වැඩි වෙලාත් නෑ. Keywords අවුලක්ද දන්නෑ.
    මට දැන් මතක් වුනේ. එකක් වෙනස් කලා ඉමේස්ජස් ඩිස්ක්‍රිප්ශන් ටයිට්ල් සේරම. ඒත් වෙනසක් නෑ. අනික නම් ඒ කාලෙ ඉඳන් තියෙන එව්වමයි තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    අනිවර්යෙන්ම Gig එක උඩට එන්නේ නැත්නම් orders එන්නේ නැහැ
    Organic විදියට SEO කරලා මේ විදියට Promote කරාම පහු වෙනකොට Reputation එක නිසා Orders වැඩි වෙයි
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    මට පෙන්නේ මේක උගුලක් වගේ. අපි මේක නැවැත්තුවත් ගාන කැපෙයිද දන්නේ නෑ. මොකද්ද order රිපීට් වෙනකොටත් වැටෙන්නේ අරු promoted gig වලින් ආවා කියලා වැටෙන්නේ.

    මොනවා උනත් order නම් එනවා ඉවරයක් නැ :lol: :lol:
     
    • Like
    Reactions: NRTG and S_M_S

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    මට පෙන්නේ මේක උගුලක් වගේ. අපි මේක නැවැත්තුවත් ගාන කැපෙයිද දන්නේ නෑ. මොකද්ද order රිපීට් වෙනකොටත් වැටෙන්නේ අරු promoted gig වලින් ආවා කියලා වැටෙන්නේ.

    මොනවා උනත් order නම් එනවා ඉවරයක් නැ :lol: :lol:

    oka nawaththuwama ara kudu gahana ekaata kudu nathuwa ba wage karawanna thibbatath wada clicks impressions adu karaida dannaa

    ඕන නවත්තන්න එපා පුතෝ. Promoted Gig අයින් කරපු ගමන් Gig එක හොයාගන්නවත් නැති වෙනවා මාස ගානකට. මට වෙලා තියෙන නිසා කියන්නේ :sorry:

    Promoted gigs වලට ඇබ්බැහි වුණාට පස්සෙ අය කරන ගාණ වැඩි කරන්නත් ඉඩ තියෙනවා නේද. Sellers ලා හැමෝම ඕක promote කරන්න ගත්තහම competition එක වැඩි වෙනවානෙ.
     

    JINX_XNIJ

    Well-known member
  • Jul 11, 2016
    2,850
    2,123
    113
    ............
    Capture.PNG
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,354
    113
    සදුදා ඉදන් ප්‍රමෝටඩ් දැම්මා. දැන් කලින් ආපු ඉම්ප්‍රෙශන් ගාන එන්නෙත් නෑ. ක්ලික්ස් වලට කැපෙනවා. ෆ්‍රී දීපු 10 න් නම් ලොකු දෙයක් උනා.
     
    • Wow
    Reactions: S_M_S