Page එකේ උඩ තියෙනවා "grow and promote'' වගේ එකක්. ඒකෙ තියෙනවා promoted gigs කියන එක.machan kohomada meka use karanne
logo, on page seo dekata keywods tika dapanko puluwan namOw $19 per month.
Onna ape Web design karana kollon ta me sathiye Fiverr eken rank karana Keywords tika.
Mewage competition eka wadi e nisa Profile eka hoda wenna one.
Low competition keywords hoya ganna one clicks wadi. ethakota lesiyen orders ganna puluwan aluth gigs walatath.
View attachment 191560
aluth kenekta ba nehPage එකේ උඩ තියෙනවා "grow and promote'' වගේ එකක්. ඒකෙ තියෙනවා promoted gigs කියන එක.
එතනින් පුලුවන් අපේ gig එකක් promote කරන්න. එතකොට ඒක search results වල උඩට එනවා.
Level 1 හෝ ඊට වැඩි අයට තමයි මේ විදිහට promote කරන්න පුලුවන්. Gig එකට දැනට තියෙන reviews ප්රමාණයත් බලපානවා මේකට qualify වෙන්න.
හොඳට keywords දාපු අලුත් gig එකක් හදලා, දාපු දවසෙම කාට හරි (අඳුරන කෙනෙකුට) කියලා order එකක් අරගෙන, ඒක හොඳට කරලා, 5 star review එකක් ගන්තොත් ඒක gig එක උඩට එන්න හේතුවක් වෙන්න පුලුවන්.aluth kenekta ba neh
keywords dala aluthen gigs haduwata impressions adui orders enneth na. any guide machan?
හොඳට keywords දාපු අලුත් gig එකක් හදලා, දාපු දවසෙම කාට හරි (අඳුරන කෙනෙකුට) කියලා order එකක් අරගෙන, ඒක හොඳට කරලා, 5 star review එකක් ගන්තොත් ඒක gig එක උඩට එන්න හේතුවක් වෙන්න පුලුවන්.
* එහෙම කරනනවා නම් කෙනාට සර්ච් කරලම ගිග් එක හොයාගන්න කියන්න. Conversion ඇත්ත විදිහටම කරන්න. (Fiverr එකෙන් අපේ messages බලනවා)
SL account ekakin order ekak dagatta awulak nadda? US UK wage ekak wenna onada?මේ විදිහ try කරලා බලන්න.
අහු වෙන්නැත්තං (ip address අරවා මේවා වෙනස් නම්, ගෙවන PayPal/Payoneer වෙනස් නම්, සැක සහිත නැත්තං) ඉතිං රට ප්රශ්නයක් නෑ.SL account ekakin order ekak dagatta awulak nadda? US UK wage ekak wenna onada?
thanks ban. try ekak dennam me vidiyatatඅහු වෙන්නැත්තං (ip address අරවා මේවා වෙනස් නම්, ගෙවන PayPal/Payoneer වෙනස් නම්, සැක සහිත නැත්තං) ඉතිං රට ප්රශ්නයක් නෑ.
පාඩු නෑ. එක click එකකට $0.10 - $0.40 වගේ ගාණක් කැපෙන්නෙ. (Category එක අනුව ගාණ වෙනස් වෙනස් කියනවා. මීට වඩා තව ටිකක් වැඩි වෙන්නත් පුලුවන් ඇති)mchn.. mage eka gig ekak fiverr promoted walata set wela... 5$ basic eka thiyeddi promoted gig active karana eka paduida
thanks mchn.. dala balamu.. danata normaly orders enne.. up karagnna thama onaපාඩු නෑ. එක click එකකට $0.10 - $0.40 වගේ ගාණක් කැපෙන්නෙ. (Category එක අනුව ගාණ වෙනස් වෙනස් කියනවා. මීට වඩා තව ටිකක් වැඩි වෙන්නත් පුලුවන් ඇති)
CPC එක Auto දැම්මා නම් හොඳයි.
Click කරන කෙනාට order කරන්න confidence එකක් එන විදිහට description, samples, price packages හදලා තියන්න. (Gig එක දැන් වෙනස් කරන්න එපා. Orders එන විදිහ මාසයක් විතර බලන්න.)
mage gigs tiken ekai select wela thiyenne.. a aiඅනිවාර්යෙන්ම ප්රොමෝශන් එකක් කරගන්න වෙනවා අෆ්කර ගන්න නම්..මේක ගොඩාක් සාර්තක ක්රමයක්..View attachment 200734
Gig එකට positive reviews 10ට වඩා තියෙන්න ඕනෙ වගේ මතකයි.mage gigs tiken ekai select wela thiyenne.. a ai