Fiverr promoted gigs: කතාව ඇත්ත තමයි මල්ලි. Gig එක උඩට එනවා තමයි මල්ලි.

mr.Z

Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113
    Gig එකට positive reviews 10ට වඩා තියෙන්න ඕනෙ වගේ මතකයි.
    ehenam hari... eka gig ekak vitarai mage kadagena udata awe.. anith ewata riview adui... eka vithrai thrune

    Fiverr එකෙන් කොහොමත් කාලයකදී gigs hide list එකට යවනවා. එහෙම gig එක hide උනා කියලා දැනගන්න ලේසිම විදිය තමයි promoted අයින් වෙනවා gig එකෙන්. ඒ නිසා Promoted හම්බුන කාලෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න. හොඳට හොයන්න පුළුවන් ඕකෙන්
    me seen eka mokakda mchn
    ------ Post added on Oct 14, 2023 at 9:09 PM