Okkoma,show money & course fee wage.Man A/L walin passe bachelor ekakata yanna hithan inne.Germany, Finland or Sweden walin ekakata yanna thamai try karanne.Agri wage ekakata Sweden wala hoda uni thiyenawa kiyala dakka...
gana hadala ewannam .
mata agent kenek nathi hinda e gana danne na. eth ekek kiwwa ugen 6 laks gattalu agent fee eka.
show money ekek kiwwa laksha 7kda koheda gewanna una kiyala laksa 100kda koheda penwanna. ehema kale nathi nisa ekath danne na ban.
India embassy visit walata mata uparima laksha 15k withara giya. Family hinda.
Tickets to Sweden 15k withara.
Apartment (family) 2 laks witara maseta.