Flight ටිකට් බුක් කරන්න උපදෙස් ටිකක් ඕනෙ.

Kevin kj

Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    The problem is I don't know whether the flights will be delayed or not.

    Thanks.


    yes, Ticket ekada?
    ------ Post added on Aug 7, 2023 at 8:06 AM
    Okkoma,show money & course fee wage.Man A/L walin passe bachelor ekakata yanna hithan inne.Germany, Finland or Sweden walin ekakata yanna thamai try karanne.Agri wage ekakata Sweden wala hoda uni thiyenawa kiyala dakka...
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    Okkoma,show money & course fee wage.Man A/L walin passe bachelor ekakata yanna hithan inne.Germany, Finland or Sweden walin ekakata yanna thamai try karanne.Agri wage ekakata Sweden wala hoda uni thiyenawa kiyala dakka...
    gana hadala ewannam .

    mata agent kenek nathi hinda e gana danne na. eth ekek kiwwa ugen 6 laks gattalu agent fee eka.

    show money ekek kiwwa laksha 7kda koheda gewanna una kiyala laksa 100kda koheda penwanna. ehema kale nathi nisa ekath danne na ban.

    India embassy visit walata mata uparima laksha 15k withara giya. Family hinda.

    Tickets to Sweden 15k withara.

    Apartment (family) 2 laks witara maseta.
     
    • Like
    Reactions: Kevin kj

    Kevin kj

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    gana hadala ewannam .

    mata agent kenek nathi hinda e gana danne na. eth ekek kiwwa ugen 6 laks gattalu agent fee eka.

    show money ekek kiwwa laksha 7kda koheda gewanna una kiyala laksa 100kda koheda penwanna. ehema kale nathi nisa ekath danne na ban.

    India embassy visit walata mata uparima laksha 15k withara giya. Family hinda.

    Tickets to Sweden 15k withara.

    Apartment (family) 2 laks witara maseta.
    Ehema show money pennana eka karannath hithenawa wena kenek haraha.But horune godak inne dan.Hodata hoyala balala thamai karanna wenne...
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    Ehema show money pennana eka karannath hithenawa wena kenek haraha.But horune godak inne dan.Hodata hoyala balala thamai karanna wenne...
    ow muchn. ahala thiyena kathandara walin nam wade echchara lesi na.

    ewagema issara random check karala thibbe. eth dan hama ekawama bank eka haraha double check karanawalu.

    ekekta show money walata bank statement eka hadala deelaa laksha ganak aran eth embassy eken check karama ehema account ekak na kiyala. VISA rejected False document awulakuth ekka. arun salli return karalath na.
     
    • Wow
    Reactions: Kevin kj