2 year BSc. kohomada denne? credit gana keeyada?Mage malli private uni ekaka 2 years BSc. Engineering complete kara. Pitarataka ithuru aurudu deka complete karanna puluwan transfer programs thiyenawada 10 million walata wada adu
Na bsc complete kare na thawa. 2+2 wage thiyenawa ne options2 year BSc. kohomada denne? credit gana keeyada?
(danne nathi nisa ahanne)
Monawage ratakatada mee machansem fee eka normaly 10K ~ 15K wtr wenw , uta awruddakin gemak ghla anith tika hoyagnn puluwn, uwa yawwa nn hari
Dan inna uni eken dena programme eka 14 million yanawa year ekakata course fee+ living expensesissara nam 10mil walin 4 year aussie yanna thibuna. dan ithin 3 year aussie degree ekakata gyoth thamai. ehema giyoth ithin ara australia study requirement eken ena points lebenne naa. ehema nam eka study karala thawa course ekakuth shape eke study karanna ona. msc ekak wage.
btw engineering 3 year ekak karoth aussie wala piliganne, engineering technician kiyala so eka karala masters karoth professional engineer wenna puluwan. hodama ratak nam balanne aussie puluwan. wena UK hodai
2 years complete karapu institute eke nadda partner unis?
oyata 4 year degree ekak nam ganna ona. malaysia wage ratak balanna. godak famous unis wala branches thiyenawa malaysia wala.
ehenam 3 year degree ekakata yanna balanna. mage yaluwek issara giya 3 year ekak karanna mehe diploma ekak karala.Dan inna uni eken dena programme eka 14 million yanawa year ekakata course fee+ living expenses
Thank youehenam 3 year degree ekakata yanna balanna. mage yaluwek issara giya 3 year ekak karanna mehe diploma ekak karala.
hebei ithin engineer kiyana designation eka ganna msc ekakuth karanna wenawa. nathinam engineering technician kiyala thma piliganne.