Foreign Engineering transfer programmes

dslayer

Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    Mage malli private uni ekaka 2 years BSc. Engineering complete kara. Pitarataka ithuru aurudu deka complete karanna puluwan transfer programs thiyenawada 10 million walata wada adu
     

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    10 million kiyanne $25k wage ne bn. oken semester ekak wage nana cover karaganna puluwan wei hoda reputed university ekaka.

    nattan indian bangalidesh wage try karala balapan. chinath oya ganen amaru wei habai
     
    • Sad
    Reactions: dslayer

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    Mage malli private uni ekaka 2 years BSc. Engineering complete kara. Pitarataka ithuru aurudu deka complete karanna puluwan transfer programs thiyenawada 10 million walata wada adu
    2 year BSc. kohomada denne? credit gana keeyada?
    (danne nathi nisa ahanne)
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    issara nam 10mil walin 4 year aussie yanna thibuna. dan ithin 3 year aussie degree ekakata gyoth thamai. ehema giyoth ithin ara australia study requirement eken ena points lebenne naa. ehema nam eka study karala thawa course ekakuth shape eke study karanna ona. msc ekak wage.

    btw engineering 3 year ekak karoth aussie wala piliganne, engineering technician kiyala so eka karala masters karoth professional engineer wenna puluwan. hodama ratak nam balanne aussie puluwan. wena UK hodai :yes:

    2 years complete karapu institute eke nadda partner unis?

    oyata 4 year degree ekak nam ganna ona. malaysia wage ratak balanna. godak famous unis wala branches thiyenawa malaysia wala.
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    issara nam 10mil walin 4 year aussie yanna thibuna. dan ithin 3 year aussie degree ekakata gyoth thamai. ehema giyoth ithin ara australia study requirement eken ena points lebenne naa. ehema nam eka study karala thawa course ekakuth shape eke study karanna ona. msc ekak wage.

    btw engineering 3 year ekak karoth aussie wala piliganne, engineering technician kiyala so eka karala masters karoth professional engineer wenna puluwan. hodama ratak nam balanne aussie puluwan. wena UK hodai :yes:

    2 years complete karapu institute eke nadda partner unis?

    oyata 4 year degree ekak nam ganna ona. malaysia wage ratak balanna. godak famous unis wala branches thiyenawa malaysia wala.
    Dan inna uni eken dena programme eka 14 million yanawa year ekakata course fee+ living expenses
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    Dan inna uni eken dena programme eka 14 million yanawa year ekakata course fee+ living expenses
    ehenam 3 year degree ekakata yanna balanna. mage yaluwek issara giya 3 year ekak karanna mehe diploma ekak karala.
    hebei ithin engineer kiyana designation eka ganna msc ekakuth karanna wenawa. nathinam engineering technician kiyala thma piliganne.
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    dslayer

    Well-known member
  • Mar 25, 2021
    1,472
    731
    113
    ehenam 3 year degree ekakata yanna balanna. mage yaluwek issara giya 3 year ekak karanna mehe diploma ekak karala.
    hebei ithin engineer kiyana designation eka ganna msc ekakuth karanna wenawa. nathinam engineering technician kiyala thma piliganne.
    Thank you